Ramadhan aku

Episode 12 : Rumah achu

Selepas tgk citer 'The final destination' achu cuti panjang (dpt mc) sbb preview yg achu bagi sebenarnya mencederakan diri dia. Citer tue mmg malang bagi achu ( malang ke? dpt mc lama tue).. so, achu buat la masak2 kat umah dia, sbb x mampu utk berjln ke pasar ramadhan atau ke mana2. Aku seperti biasalah dijemput utk makan. hahahha.. Besh achu masak, ingatkan aku jer yg ada, fena dan hary pun ada jugak..... am,fify dan ewan jugak ada... jack je x der sebab kerja. Hanya kami sudah cukup utk buatkan makanan yg achu masak habis.. klu ada yg laen dtg, maka kena lah goreng ikan2 guppy achu. kah3.

Sambal sotong nie nampak pedas, tapi sebenarnya tidak yer.... ( tp ttp sedap)

Ikan cencaru goreng jugak sedap yer!!! rangup jer. hahahah.. lapaq sudah.

*semua dok tunggu aku masak, hurmmmm nak megi perisa apa? bg tau aku masakkan..

Episode 13 : Buzday amal

Plan asal datangnya dari mulut akulah. Aku kan suka plan buzday kengkawan baek nie.. Kengkawan jer x suka plan buzday aku. hahahahaha... ( x per, tahun nie aku x buat buzday, nk tggu korang plan, bole? pengsannn) Aku cadangkan kat acu buat buzday dia kat karaoke, bwk masuk kek kecik sudah, utk kita ber3. Asalnya mmg ber3 jer... Pastu plan ajak am dan fify, akan tetapi selepas berbuka puasa achu kata ada filem kerajaan telah berlaku... Am jatuh sakit!! tetiba punya konsep aku malas utk ulas, kang dapat dosa dari pahala.. Apa2 pun rancangan tetap berjalan( achu sabar k, x perrr jadilah manusia yg baek)... Pertama kali jugak aku berbuka poser tanpa achu( merajuk2 manja, aku kan seorang yg cepat terguris... tp merajuk aku kejap je... ) Selepas berbuka achu dan amal dtg ambik aku.. dan kami ke KTV ampang park la. Sesampai sana achu g ambik bilik, aku g beli kek... hahahhaha... Dalam kul 10 kek pun masuk, amal apa lagik...... 'Buat muka jalan kaki dia lah, sambil terharu2 manja'....

Kek buzday amal nie, wlpun kecik tapi sedap.. walaupun hanya ada 3 org jer dlm bilik tue, aku dpt rasakan suasana terharu/hepy/suka/duka( itu aku je)/ sedeh /beshhlh... Rancangan nie berjalan dengan sangat sempurna yer, suka tengok amal terkejut dan epy...

LCW ucapkan selamat haji jadik yg ke 26 kepada amal. Sedarlah ko lebih tua dari aku yg baru berumur 20 tahun nie. ( ada kena mengena ke?) Semoga epy2 selalu, dimurahkan rezki, dilimpahi nikmat, dicurahi kebahgiaan, disimbahi air oleh aku.( jgn feeling maksudnya). Dan penting skali moga2 berkekalanlah hubungan A&A dan A&W.

Sesungguhnya memang hanya kami ber3 selalu bersama.. Hanya kami ber3 epy bersama... Hanya kami ber3 sedeh bersama , hanya kami ber3 kemana2. So diharap persahabatan kita akan terus kekal, insyallah kerna sahabat yg baek datang dari segelintir yg cerdik . Wasalam.

*Hanya tinggal satu buzday yg terakhir selepas ini... iaitu... siapa? entah!

2 Comments:

At September 4, 2009 at 7:37 AM , Blogger Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

kita kita kita..hahaha..

 
At September 4, 2009 at 6:33 PM , Blogger wan khairy said...

owhhh kamu kamu kamu ke?
samalah kita....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home