Ramadhan aku

Episode: 24 , 25 dan 26

Episode 24 : Madam Kwan KLCC

Aku bersama ngan A&A,pheez,firdh g berbuka puasa kat Madam Kwan kerna nak makan dari ari tue tak dapat2, akhirnya dapat jugak... Yeahhhh.. kali ke2 berbuka puasa ngan phezz. Walaupun dia sibuk, tapi sesungguhnya masa itu ada jer utk kengkawan.. Cuma yg alpa dan punya sejuta alasan jer akan cakap tak sempat. Tapi itu semua perlu diabaikan kerna kehidupan mereka bukan lagik masalah aku. Wink. Selepas berbuka puasa kami g karok. 3 jam lagik lah jawabnyer.... Sesungguhnya mmg sgt tidak larat utk nanyi.. kami ambik lagu2 merepek jer.. tp besh gak sbb lagu2 yg diambik adalah lagu2 yg akan didengar selepas puasa nie.. Wahhhh ambik mood awal katanyer!!! kah3. Terima kasih semua..


Nasi bojari menjadik pilihan aku kat Madam Kwan tue... SEdap!!

Episode 25: Pizza Hut KLCC

Shopping time bersama kakak aku, anak buah aku dan adik aku.. Seronok!!! sebab kuarkan duit lah.. Boleh? kah3... Aku dapat adiah dari akak aku utk buzday aku nanti.. tp x leh post lagik, tggu buzday ler... Aku pulak shopping suar utk anak buah kesayangan aku. Sesungguhnya budak2 zaman skg sgt hebat yer..... Nak yg mahal jer. Selesai shopping fasa pertama, kami g Pizza hut utk berbuka.

Sedapnyaaaaaa..... nie adalah makanan pilihan aku kat situ. Wink.

Pizza nie ranggup, tapi isi x der... nipis sgt... sib baek ambik 2 pizza.

Selesai berbuka, kami sambung shopping balik... Aku beli sehelai baju dan jam tangan. Wahhh akhirnya beli jugak aku jam yer.. yerlh mmg rancang nak beli pun... puas lah hati A&A kerna aku jugak punya jam baru . Kita sgt sehati sejiwa... kah3. Achu dan amal tersenyum puas time aku beli jam tue.. Penat menghabiskan duit, maka kami pulanggggggggg..... utk photoshoot raya!! Tapi cerita ttg itu maybe selepas abis jelajah ramadhan aku yer. harap bertenang!!

Episode 26: Maksu

Akhirnya dapat jugak aku berbuka puasa ngan maksu.. Terima kasih maksu kerna gigih utk berbuka sekali. Cam nielh antara yg bagus... Mencari masa dan aku jugak mencari masa utk berbuka ngan dia.. Tak der alasan kata x bolelah.. wlpun jauh, x der kereta,moto hanya bergantung pada LRT, itu tak menjadik alasan kepada maksu utk tidak dtg ke umah aku. Kami berbuka ngan meriah sekali. Seperti biasa A&A ada, am,fify, maksu dan jack.. Meriah kan?
Semua pic itu ada dalam blog maksu.. nanti aku curik satu dan masukkan kat sini. Thx kepada semua...Maksu Dapat jugak ye kita berbuka sekali.. suka sgt!!!!winkkk..

* Nantikan episode akhir 'Ramadhan aku' yg akan melabuhkan tirainya.........

4 Comments:

At September 16, 2009 at 7:58 PM , Blogger ADLIN ALAWI said...

salam..

sekejap rasanya ramadhan tiba kan?
ntah ada lagi x ramadhan utk kita taun depan...

salam lebaran dari lin...

 
At September 16, 2009 at 10:37 PM , Anonymous MaksuHakim said...

Tenkiu juga kepada yg lain2 sebab berbuka puasa bersama2...Maksu jenis kalau boleh maksu katakan boleh, kalau tak boleh maksu katakan tak boleh.Kalau kita betul2 nak jumpa dgn nak berbuka sekali kalau ada usaha mesti boleh punya.Betul tak?sila sila rembat gambar kat page maksu...

 
At September 17, 2009 at 1:09 AM , Blogger wan khairy said...

wink...
selamat hari raya lin...

iyer maksu kang wan rembat.

 
At September 17, 2009 at 1:22 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

selamat hari raya wan...kiut anak buah yer...kim salam kat dia...huhu

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home