America Next Top Model- Cycle13

Episode 5 : beauty shot

Kali nie Tyra jadi photographer...maka nya tyra mmg suka ambik pic2 'Beauty'. Cuma apa yg menghairankan konsep 'Beauty' itu aku tak paham sebab turutan yg dipanggil tyra cam sesuka hati jer.. nampak sgt politik itu sudah bermula.. Adakah??? jom saksikan ulasan LCW tetang photoshoot kali nie:

Brittany: Pilihan ke2 aku nie diangkat sebagai pemenang utk photoshoot kali nie. 'Aik cik wan, dah jadik pilihan ke2 ke? bukan pertama erkk?' hahahaha.. yes sudah menjadik pilihan ke2. Nak tahu kenapa? sebab aku ada pilihan pilihan pertama yg laen, yg aku lebih suka dan terasa dekat ngan hati.... Lagik pula si brittany nie ramai sgt kengkawan pilih.. Dah tak terasa EKSKLUSIF menjadikkan dia pilihan pertama.. Tapi harus ingat pilihan ke2 aku slalunya layak ke top2. kah3. Apa2 pun aku tetap menyukai brittany..... Caiyokkkkk2.

Laura: Dia menjadik pilihan pertama aku!!! aku suka mata dia!!! aku suka bibir dia!! terasa cam nata versi pendek kembali.. cuma nata lagik sexi lah.. Laura menjadik pilihan pertama aku sebab aku enjoi ngan sikap dia/ x gedik sgt/ personaliti sgt menyerlah. Utk pic nie menampakkan yang laura sememangnya chantik!!! Nie baru konsep 'Beauty shot'. So harap laura dpt pergi jauh dlm ini pertandingan ...

Erin: Erin jugak konsep yg betul yer... 'beauty shot'. Dia chantikkkkk... Pilihan ke3 aku nie mempunyai perangai yg tak disenangi lorh... Harap dia mempunyai identiti/personaliti yg baek yer.. tyra dah tegur tue.. THX.

Nicole: pilihan Phezz ini tak pernah menghampakan.. Sentiasa Vouge bila pose.... kah3, cam tuan yg memilih jugaklah kan. kahkahkah... Tyra cuma tegur supaya lebih rileks utk shoot akan dtg... Melentok banyak sgt... hahaha..

Rae: pilihan Achu jugak ternyata mengikut konsep!!!! Ternyata rae sgt chantik... Cuma aku mengharapkan dia mengeluarkan aura dia lagik... konsep 'beauty shot' itu sgt kena ngan wajah rae....

Sundai: nie bukan Daniall evans yer... nie sundaiiii.. kah3.. cam nak sama kan? konsep klon itu dah menjadik trad tyra berabad!! ternyata ko x akan menang!! sekali menang, kah3, menjawab ada dua wajah hampir sama, bezanya panjang dan pendek!! Apa2 pun sundai chantik dalam ini gambar.

Kara: hurmmm aku rasa dia nie chantik jer.. boleh? suka jugak nie.. dominque sgt!! Apa2 pun pilihan ke2 krol ini akan menjadik pilihan pertama dia sebab...... kahkahkahkahkah..... tggu ulasannya dibawah..

Jennifer: Chantik ke nie???/ 'beauty ' ke? haiyoooo.. terasa cam aku melihat alien je. Kah3, konsepnya ura2 mengatakan jennifer top3 yg bakal tercipta. Adakah? Benarkah? trya angkat call aku, nak tanya nieh!!!!!! Aku suka je jika pic dia betul2 chantik, but cam x adil dipanggil no2 tue kan.. maybe drama je kot, nak bagi peserta2 laen tingkatkan prestasi.

Bottom 2:

Ashley: Hurmm aku suka jer klu dia nie tersingkir skali.. boleh? kah3.... maybe next episode kot... tunggu jer lah yer. bye.

Bianca: Mula2 skali, aku nak gelak.. 'kahkahkahkahkahkahkahkah' krollllll ko mmg hebat!!! terus tersingkir! Sabaq na, sbb ko terlalu chantik. Yes, akhirnya pilihan pertama krol dah ucap bye-bye.. yeahhhhh party!!!!! Apa2 pun krol masih ada kara... sib baek ada 2 pilihan, jika tak, ko terpaksalah kongsi ngan org laen. kah3.. bye bianca...

*Wow!!! peserta semakin bagus2, persaigan makin hebat...

4 Comments:

At October 1, 2009 at 8:46 PM , Blogger Achu said...

amin.. selamat lagi.. go go go rae... sampai menang.. takziah krol... bianca tersingkir.. hikhik..

 
At October 1, 2009 at 11:22 PM , Blogger wan khairy said...

kan... takziah utk dia..
party tonight demi krol....
kah3.

 
At October 4, 2009 at 3:15 AM , Anonymous Anonymous said...

BANGANG!!!!!

sioot je bianca tersingkir..

cish percaturan aku kali nie x menjdk.

x per ada KARA lagik.

ko tggu giliran ko wan.

-krol-

 
At October 5, 2009 at 6:30 PM , Blogger wan khairy said...

kah3...
sabaq krol, mana bole menang slalo kn.. dulu menang pun sbb last2 minit ko ambik si teyona buruks tue.. cuba jika teka dari awal,mmg ko x akan pilih dia.. so doakn kara x tersingkir k.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home