America Next Top Model- Cycle13

Episode 6: Dance wiht me

Episode ke 6 peserta ANTM13 kena menari dan bekerjasama dalam kumpulan... yuhuuu besh2 melihat aksi2 mereka... Dan yg x besh pula time photoshoot kali nie bekerja dalam berkumpulan. kumpulan yg bagus akan terselamat dari tersingkir. Laura aku kena badi sbb duduk dalam kumpulan lemah, dia kena beraksi bersama ashley dan kara(krol, owh no!!) kah3.... jom saksikan ulasan aku tentang photoshoot kali nie..

Group 1: Rae/Brittany/Jennifer ( Gandingan paling mantop, sbb ada brittany dan rae)

Rae: model pilihan achu nie duduk dalam kumpulan yg hebat sbb ada brittany. lihat saja rae pose walaupun dibelakang dia tetap BOOM!!!

Brittany: Tak yah cakap, pilihan ke2 aku nie sentiasa bagus yer... simple je pose tapi menarik.

Jennifer: Kena ucap terima kaseh kat brittany/rae sbb dia terselamat sbb mereka ber2. thx.


Group 2: Laura/Ashley/Kara ( aiyooooo hanya laura je ke bole harap dlm group nie?)

Laura: Ternyata pic solo laura antara yg terbaek berbanding semuanya... Gila kentang dia pose BOOM BOOM BAMM!! Muka/Pose/Lenggok/Gaya perghhhh membuatkan pilihan pertama aku di panggil dulu oleh tyra selepas group satu terselamat. Laura i luv u. ko mmg hebat!!

Ashley: ko maybe penari, tapi rasanya ko bukan model. Tersingkir ashley di saat photoshoot menari. Musti dia sedeh. Asal penari dan tersingkir pun time photoshoot menari... kesian idup ko.

Kara: Ashley dan kara duduk bottom 2 ye anak2... so group nie mmg azab kecuali 'Laura' aku. Sib baek masih terselamat kara ni. so kroll tariklah nafas legaaaaaa... kah3.


Group 3: Sundai/Nicole/Erin

Sundai: si kecik molek yg agak hebat beraksi utk photoshoot kali nie. Malas ulas panjang sbb aku x berkenan sgt ngan si sundai nie...

Nicole: Hilang sedikit fokusnya bila beraksi dlm kumpulan. Nicole x boom2 bamm seperti selalu. Tapi tetap menarik bagi aku posenya... model pilihan phezzz masih meneruskan perjuangan.

Erin: Hurmmmm bagik aku cam biasa pula si erin nie pose. Model pilihan ke3 aku cam semakin kelam jer.. jgn cam tue yer.. teruskan lagik beraksi melampau nanti. biar tyra cakap wow!!

* Go see episode akan dtg?? wow cepat!!!! maybe nk tgk boleh tak model2 kecik nie dpt job!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home