America Next Top Model- Cycle13

Episode 7: Petite Ninja Warriors

Cabaran go-see telah dilakukan dlm episode 7 nie. Bergerak dalam kumpulan, dibahagikan kepada 4 kumpulan.. Laura aku dan nicole duduk dalam satu kumpulan.. maknanya aku ngan pheez bekerjasama gitu.hehehehhe.. tapi tetap pemenangnya sowang je. Episode kali nie, photoshootnya sgt besh sbb mereka snap utk 3pose. besh tue... jom saksikan siapa terbaek dan tersingkir:

Nicole: Pemenang cabaran go-see nie mmg bangkit dari kegagalan minggu lepas yer.. mmg hebat pose dan aksinya... aku suka!!!!

Laura: pilihan pertama aku nie ternyata tidak mengecewakan.. aksinya sgt 'sasa' dan bertenaga. Lega aku tgk laura terus mara kehadapan... sentiasa di pujik oleh mr. J.. wink*

Brittany: Pilihan ke2 aku nie jugak bagus..cuma aksi tue jer tak pelbagai... Tp wajah dia mmg superb la kan.... caiyok2.

Erin: pilihan ke3 aku nie sgt bertenaga kat set.. tp aku rasa pic yg diambik nie cam x besh!!! cam biasa je.... hurmmmmm apa2 pun erin kena terus kuat dan gigih... suka pic terbang tue je..

Jennifer: Aku suka aura pic nie... terasa cam melihat pertarungan itu benar2 berlaku. photo jennifer kali nie bagi aku bagus!!! suka.

Rae: erkkkk... x suka pose rae... cam konsep merenjam lembing je... aksi rae kali nie x menjadi.. lost giler.... nampak ketot/kemetot/terbantut..hurmmm model acu kena gigih lagik. apa2 pun rae masih terselamat.

BOTTOM 2:

Sundai: Owhhhh 'PLASTIK' itu jer mampu aku tafsirkan ttg pic nie... melihat si sundai nie pose tak menampakkan pahlawan langsung.. nampak sgt feeling pegang pedang dan tggu masa nak beraksi atas katil je!!! dan keadaan kaki tue cam tuelh sampai kesudah...

Kara: OMGirls.. krol, maafkan aku kerna doa aku termakbul... aku sgt pelik kenapalah si kara nie x reti beraksi... dah sgt kena konsep pahlawan ngan bentuk muka dan ketinggian dia.. tapi dia sia2kan..dan terus tersingkir.. so krol ko hanya mampu melihat model2 pilihan kami jer beraksi.. atau ko nak si sundai tue... dia x der org ambik lagik. kah3.

* WOW tinggal 7 model lagik.. persaingan makin sengit ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home