America Next Top Model- Cycle13

Episode 9 : Alohaaa, Hawaii

Aku ingat RECAP, sekali tidaklah.. Episode 9 peserta ANTM13 telah diterbangkan ke 'Hawaii'.. Selalu kejutan buat dlm bilik penyingkiran, kali nie tyra ubah sikit.. buat kat umah. Paperlh.. Aku teruja utk melihat persaingannya sebab ke enam2 model nie telah di cop oleh kwn2 aku, kecuali achu dan krol.. udah tersingkir.. gak pa" ya mas... ANTM14 pilih lagik. Mari melihat siapa yg kena..


Nicole: WOW, kayaknya dia lah juara ya? kita tunggu dan lihat... Nicole tak pernah menghampakanlah.. pilihan phezz nich ternyata WOW, nerves i.. sib baik laura i mampu utk bamm jugak!! konsep nicole ialah japanese yg tersesat jalan...

Laura: yeahhhh.. model pilihan aku teruskan langkah ke top 5. Aku suka dia sebb dia mmg antara yg tercantik dan vouge berbanding yg lain. konsep Mexico yg diberikan kat laura ternyata berjaya dibawak ngan cemerlang .. Tak sia2 aku memilih dia dan tukar ngan brittany. Laura punya budi pekerti yg sweet( melayu sgt dah pujiknya nich) harap boleh bertahan lagik tuk minggu depan.

Jeniffer: Peserta asian pertama bakal menang??? maybe... itulah yg tgh diperkatakan oleh blogger seluruh alam, termasuk blog aku. Aku melihat jeniffer seorang yg charming... maybe top3, or maybe top 2, maybe winner? Nerves!!!

Sundai: Aku jugak hairan bin ajaib tyra dok suka si sundai nich. Tahu tak semua org dah tak suka sundai? aku tgk sundai dlm pic nich cam budak darjah 6 tgh belajar utk jd model!! OMGirls tyra jgn buat gila klu ko angkat dia sebagai pemenang. Maap sundai persaingan semakin hebat, tp aku tengok ko semakin mengecil.. amal ko jgn ambik dia lah.. ko ambik jeniffer ye? aku x suka sundai ni. bye.

BOTTOM 2:

Erin: Terselamat buat kali ke2nya. Hurmmm erin owh erin... jgn terlalu pikir nak menang k.. fokus dan epy2 jer.. winkkk.. model cece ni, cece ada pilih ke? tak per aku bagik... cute tapi semakin tak fokus. so teruskan usaha, jgn feeling naik monorail je.( koma)*

Brittany: Paktam a.k.a romeo pasti tengah berkabung sekarang.. satu2 kawan aku teringkir.. mula2 krol, pastu achu, skg romeo pulak... bencana apakah ini? romeo masih ada 2 model pilihan kat blakang( dia nie tamak pilih sampai 4 model, tp pilihan pertama brittany). So harap erin dan nicole dpt teruskan kemaraan.. berkongsilah ngan cece dan phezz ye. Model pilihan ke2 aku nich mmg aku dh agak x kan kekal lama, persona tue x ada.. salah sikit mmg akan disingkirkan lah... Hurmmmm.... tp mmg pose diatas sgt 'CATALOG' ok. Datanglah ke 'KAMDAR' sale besar2an.. gitulah gaya brittany utk pose diatas.

* WOW tinggal 5 model.. pilihan aku masih kekal.. siapa juara? nerves!!!

4 Comments:

At October 29, 2009 at 3:25 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

yang penting nicole dan jennifer terus mantapkan...sebabkan blog wan jugakla fird sanggup download by episode ANTM 13 nie....dapat tengok 1 sampai 6 jerr...yang lain dah jarang tengok TV....kali nie konsepnya gigih disebabkan panahan coretan wan yang menyebabkan nak tengok jugak....

rasanya nicole ngn jennifer akan ke top three....maybe sundal jugak..erhhh...sundai!

 
At October 29, 2009 at 6:46 PM , Blogger wan khairy said...

wa3..... makasih3..
sundai jugak top 3?? abis laura wan?
harap sundal ehh sundai itu tersingkir pas nich.
harapnya nicole/laura/jennifer top3.
nicole VS laura top 2..
juara?????
wan. kah3...

 
At October 29, 2009 at 10:59 PM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

laura canteq jugak wan...tapi nampak macam si tyra nie suka sangat ngan si sundal@sundai nie kan....

tapi betul jugak cakap wan...perangai si laura nie sweet...manis je tengok...tapi nak nicole ngan jennifer gi top 3....laura saya doakan juga....

kalo wan juara, saya naib punok jugak lorr....

 
At November 6, 2009 at 2:41 AM , Blogger celebi.net said...

model cece ni, cece ada pilih ke? tak per aku bagik... cute tapi semakin tak fokus. so teruskan usaha, jgn feeling naik monorail je.( koma)*

hahahha. aku tetap la kene terlibat kan. org memberi, kita menerima. baeklah cikwan. janji yg cute2 je

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home