Cuci the musical

Hari pertam pembukaan cerita nich, aku telah diundang utk nonton . Hebat tak? wahhh.. makasih utk phezz kerna dia lah aku dan achu dapt g tengok cerita cuci nich. Sesampai je, WOW ramainya manusia.. para wartawan/blogger/or wht ever semua ada sana.. Aku ngan acu ambik keputusan utk g mkn. Dlm jam 9mlm musical nie pun start....

Ceritanya hampir sama cam filem, apa yg lain ialah musical/lagu/step/meriah... memang enjoi tgk musical nich.. siap ada pompuan cina sebelah aku bangun nari lagik.. Wahhh terasa tgk celine dion punya show okey.. Aku suka semuanya.. para pelakonnya.. para penarinya.. wlpun ada sowang aku tgk cam terlalu gedik* sorry klu nak gedik knp dia je lebih? org laen cool je.. hurmm maybe dari mata aku je kot.. Awie/hans/Ac/aflin/Kak dib/vanida/dan lelain mmg superb! Kak dib dan awie banyak cetus kechumelan dlm musical nie. Ac mizal pulak byk cetus dialog dan gaya yg spontan giler!!!Pheez aku bangga tengok ko atas pentas tue.. nampak ko kecik sgt!!(bole? kah3...) Tak larat nak tepuk3... k.


Kepada semua yg blom tengok musical nie, apa lagik g la beli tiket dan tengok sendiri... Tgk filem dan live laen sgt... Tak rugi.. percayalah.. phezz maap lah ye lambat update. Sesungguhnya aku lagik BZ dari ko. thx.

Pas nich nak tunggu 'Natrah' pulak... harap dapat tiket lagik... maya i nak 3 tiket.. maya karin dan i tak kenal okey... so? kah3. Hurmmm ramai yg nantikan cerita 'Diatas kapal terbang'.. tahu tak korang cerita selepas mendarat dan sekarang lagik hebat bunyiknya??? nak tahu tunggu!!!

* Aku akan tamatkan sinetron ini setelah sabar aku habis..aku tak rasa ianya mungkin. Yang nampak skg fantasi bukan reality..

6 Comments:

At October 28, 2009 at 5:42 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

yeh...natrah tau pasni..x sabor..ada ke tix free??hahaaa

 
At October 28, 2009 at 5:17 PM , Anonymous MaksuHakim said...

terus terang maksu cakap..maksu mmg suka cara penulisan wan....ada tarikan...

*clap clap clap

 
At October 28, 2009 at 6:37 PM , Blogger wan khairy said...

banod- kan.. ada rejeki maka nya adalh tiket nyer.. wink*

maksu- benar nich? maksu bikin wan malu2 barbie doll dh. kah3.. makasih2, kat mana tarikan nye pun x taulh.. biasa jer... apa2 pun thx kerna sudi melawat blog yg tuannyer BZ nich.

 
At October 28, 2009 at 8:38 PM , Anonymous Anonymous said...

Woiiittt..

mana sinetron?????

cerita lain yg kuaq ni

besh cuci? ok. ajak 1 kg g tgk la.

-krol-
aku tggu sinetron ko jgn buat2 lupa!

 
At October 29, 2009 at 3:30 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

sokong cakap maksu...bestkan cara penulisan wan...buat kita nak membaca...

teruskan....

tiket fird untuk CUCI THE MUSICAL pada 8NOVEMBER2009 jam tiga petang....persembahan terakhir untuk hari terakhir ye....bestnya.....

tak sabar nie...

 
At October 29, 2009 at 6:50 PM , Blogger wan khairy said...

eheh, makasih ya firdh...
tarikan nya maybe sbb tuan empunya blog ni cute(koma semua selama seminit)* ya udah, harapnya terus suka blog yg x seberapa nich.. hobi ku mmg menaip.

wow, enjoi the musical ya.. syok..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home