Kesederhanaan/suprise....

Untuk tahun nie, aku x der beli kek sendiri...tak der plan buat buzday... tak der itu.. tak der ini.. Senang citer tak nak ada paper yg aku uruskan utk buzday aku. Konon2 ingin menunggu suprise( konon2 je). Malam buzday aku, plan x jadi dr acu membuatkan aku senyum sowang2, apa2 pun, achu ko tetap comeiii.. kah3... Maybe susah utk suprisekan aku, kerna semua ini dulu aku sering buat.. So utk mencari suprise utk buzday aku agak berat! Dan sejujurnya aku nantikan yg lebih sbb aku suka buat utk org punya suprise buzday atau even. Tapi aku bersyukur sebab at least ada, dari hanya duduk dlm bilik dimlm buzday aku. Thx utk firdh bwk kek, acu,jack dan ewan... korang buatkan aku senyum....... itu adalah satu2nya kek yg aku miliki tahun nie. Maap frendz yg laen, tahun nie saya tidak buat buzday party. Jom tengok adiah2 yg aku dapat.. wink*

Beg 'casper' ZARA nie datangnya dari amal. wink* makasih amal.... suprise sgt!!! pengsannn..

Belt AX nie pulak dtgnya dari achu sayang.... suka sgt belt nich.....

suar GUESS nie plak dtgnya dari kakak aku... Owh dia kata 'ko tggu buzday aku bulan 2 tahun depan.. nak suar jeans jugak!!!!' 4 u sis, satu butik aku bole belikan.... koma*.

Firdh pulak bagi aku bear.. haiyooo saya sudah besaq pjg, dpt bear lagik??? kah3... bak kata paktam 'saya tahu pas nie bear nie akan duduk kat ne' dok kat ne cik wan? rahsia!!!! apa2 pun bear nie sedap dipelok time tito sbb lembut je bdn dia... wink*

Kek serawak nie pulak pemberian linda bam bam. Paling kelakar ucapan buzday dlm kad tue 'selamat hari lahir yg ke 26' 26tahun???????? wan klu bole nak 20thn jer... nie linda bagi lagik tua, 2 tahun tua kedepan! kah3.

Diatas semua adalah pemberian yg aku dpt 'Setakat nie'. maknanya ada lagik OTW katernya.. Apa2 pun thx kpd mereka ni.. wan hargai sgt dan syg korang seperti mana korang syg wan. Dan semlm telah diadakan satu party kecik2 kat KTV ampang park. Senarai jemputan dikeluarkan oleh akak ku sendiri, dia buat majlis nie utk aku.. dan dia jemput jugak kwn2 aku yg rasanya peka ttg aku.. so dia jemput Acu(semustinya, amal x dpt dtg sbb keja) ,jack,ewan dan firdh ( sbb mereka nie buat kejutan kat aku), mira,maksu dan firz( tp firz keja x dpt dtg). terharu2 aku.... sebab semua pakai baju hijau...

Maksu menjadik photographer pada malam itu.. thx maksu sbb dtg bawak 'baby tyra' tue.. Dapat gak snap2 pic...

Bersama adik dan kakak aku. Merekalh yg memyebabkan party karaoke nie berlangsung. Wink* comei warna baju ijau ko kak.

Acu semustinya mendahului carta senarai frend yg wajib akak aku jemput. Aculh yg sentiasa teman aku suka dan duka... so hari bemakna cam nie, acu tak mungkin dilupakan. Amal jer x der, sbb dia keja...

Hanya inilah yg memeriahkan kesederhanaan buzday aku tahun nie... Jika tahun sebelom2 nie akan penuh ngan kwn2, tp aku tahun nie hanya nak tggu frend yg buatkan majlis utk aku. Sbb bila bergerak sendirian aku x cukup kaki tangan utk membantu.( harap korang paham maksudnya) Wlpun hanya seramai nie, bole kira aku nanyi berapa lagu jer... kah3... yerlh bukan cam tahun lepas, bilik berbayar sampai kul 3 pagik!!! tahun nie, ikut kemampuan je. Yang penting dapat epy2 dan nanyi dan tengok gelagat jack yg spotting!!! thx semuanya dri wan.

* tahun depan insyallah klu dimurahkan rezki yg melimpah2, aku akan buat kembali buzday party utk diri sendiri... doa aku semoga aku dipjgkan usia, diketemukan cinta, dan di murahkan rezki. Aku jugak doa agar permulaan yg baru nie, akan lebih bermakna dari sebelomnya. Sendirian aku tahun nie membuatkan aku terpikir bertapa 'kawan' itu adalah harta aku paling berharga berbanding 'cinta'. Wan syg korang semua.. kdg2 sunyi hati nie, hanya korang je lah tempat wan tumpang epy.... terfikir jugak yg mungkin suatu hari nanti korang akan muak ngan wan sbb selalu nyusahkan kalian... sehabis daya wan cuba utk senyum bila bersama, gelak bila ada lawak, cakap bila ada cerita... Harap korang ikhlas berkwn ngan wan.... Jika korang mendoakan kebaikan wan, wan jugak sama.. mendoakan kesejahteraan kalian semua. sekiannn..

4 Comments:

At October 15, 2009 at 8:05 PM , Anonymous MaksuHakim said...

ada pepatah mengatakan..(kimora kot, tp diubah sikit)

'money ups and down, husband come and go, friends come and go'

Tp jika kita sudah mempunyai rakan yg selalu mengambil berat terhadap kita.Jagalah kawan 'itu' sebaik mungkin sebelum dia berlepas ke tempat lain.

KAWAN UMPAMA SEBUAH KAPAL YANG BERLABUH DI PERLABUHAN DAN PABILA PERLU BERANGKAT KAPAL AKAN TERUS GERAK KE DESTINASI YANG HENDAK DITUJU.JIKA KAPAL MAHU KEMBALI..DIA AKAN KEMBALI..JIKA TIDAK KAPAL LAIN YANG AKAN DTG...

 
At October 16, 2009 at 8:19 AM , Blogger wan khairy said...

thx maksu...
sesungguhnya itulh dilakukan...
menjaga kwn yg menghargai kita..
jgn mengagung kwn yg sering lupakan kita... bg wan hargai mereka yg hargai kita..
sayangi meraka yg sayangi kita..
dunia nie kecik, x dpt seluas laut kwn, dpt sekecik kuman sudah cukup jika ianya 'membahgiakan'...

 
At October 18, 2009 at 4:58 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

wan...
kawan mudah nak dapat, musuh senang nak carik kan...
tapi kawan yang ikhlas ngan kita,kita perlu hargaikan...jadi fird pun ikhlas kawan ngan wan...dan sangat menghargai keikhlasan wan kawan ngan fir...papepun...selamat ulang tahun k....semoga panjang umur, murah rexki, sehat tubuh badan dan sukses selalu...

xmo cedeh2 taw....hepi celalu....

 
At October 22, 2009 at 1:07 AM , Blogger wan khairy said...

makasih ya fird....
makasih kerna ikhlas..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home