Open house LCW

Sabtu lepas aku buat open house kat umah..seperti biasa setiap tahun punya temanya.. tahun nie aku mixx kan pink & purle menjadik tema pilihan. so ada dua warna pilihan... kih3, baru meriah.. Pepagik lagik fena dah dtg utk membantu aku..begitu jugak firdh.( thx korang)

Aku dok risau makanan tak cukup sbb kwn2 aku yg nak dtg cam luar dugaan jer... so feelinglah g cari sate ngan fena.. akan tetapi sate semua habis ye di kl . Sangat tak der rezki korang semua.... Pastu pikir klu makanan habis, aku nak oder KFC je...(lega makanan cukop!!!) kahh3......

Aku suka open house aku, frendz pakai baju melayu dan baju kurung.... sebab dah nama open house rayakan, perlu ker konsep deepavali? mery c'mas? no okey!!!! tak suka cam tue, sbb kita jarang skali berkumpul dlm keadaan segak/sopan cam nie... sbb tue open house LCW menjadik tempat kawan2 aku berkumpul, bermaap2an, sembang2 dan pose!!! kerna byk kot photographer2 bertauliah kat situ. Aku amat hargai kepada semua yg dtg berpakaian tradisional pada hari itu.(beradap!) kpd yg dtg bertema sesuka hati jugak aku hargaiii.. sbb korang musti dah sediakan 10 alasan2 yg x nak aku dengar.. so tak per... bulan raya.. tak perlu nak melibas. Tapi alhamdulilah 95% kot dtg bertema Aidilfitri.... suka!!!!!!

Kali nie banod turut serta open house aku ..jika sebelom nie x dpt dtg sbb aku buat je open house dia g bercuti sana sini... kah3.. tapi kali nie rezki dia utk berkumpul sesama.... Open house aku banyak dibantu oleh achu dan amal. Dari membeli barang hingga menghidangkan nya.. sampai kena masak lagiklah kuah sup sbb tak cukup.. achu mmg chef bertauliah. thx acu omey... hehehhe...

yana dan fena akan menjadik 2 wanita merangkap kwn yg kan membantu aku. mmg mereka ber2 je yg akan wujud time open house aku. Yana musti ada sbb aku perlu mak dia utk masak kuah kacang dan kuah sup. makasih yerrr.... ada rezki tahun depan aku oder kuah laen pulak! kah3...

kami 3 sekawan yg ketinggiannyer hampir sama, banod, am dan aku... Cerita tentang Am, aku rasa dia antara kwn lelaki yg sentiasa mengikut tema aku berturut2... Dari tema hijau, tema biru dan tahun nie pink dia tak pernah terlepas dari mengikutinya. Aku sgt hargaiii kot!! serius am, u adalah frendz yg sentiasa buat wan terharu. kerna baju dia lebih outstanding berbanding aku!! tapi tahun nie, pink gue lagik dpt pujian kok. kah3... Klu ada best dress lelaki Am dah bawak pulang 3 tofi berturut2. Citarasa dia ada umph!!! ( tak sangka cik wan). tahun depan maybe kuning atau oren( mampos!!!)

Sebilangan kecil frendz aku yg ada dan sempat pose bersama... Cuba lihat maksu berbaju deepavali!!! sentap!!!! che nah jugak berbaju deepavali!!!! hurmmmm itulah sebilangan kecil frendz yg x dpt berbaju melayu sbb x suci katanya! kah..kah..kah..kah...

Nie tetamu kerabat, klu x datang aku sentap setahun!! sib baek dtg dan segak mengenakan baju melayu... makasih utk meo,azezz dan kwn mereka sowang lagik tue...

Haaaaaa 2 org nie lagik cute ceritanya... Dah sampai umah aku, tapi malu2 siput nak masuk ye.. sabar jerlh..siap menyorok blakang almari.. comeyyy la lina ngan safi nie. Mereka adalah kwn pompuan pertama aku di fb yg rapat dan bole buat kwn.. yg laen, add je lebih pastu menyepi.. konsepnya penohkan list. lina dan safi tidak yer... mereka gud frendz, kerna sentiasa memberi respon kat wall aku.. thx dtg ye... dpt gak kita ketemu setelah sekian lama nak ketemu. pas nie jgn malu2 lagik okey!!! wink*

Antara yg laen yg hadir... serius ramai... tapi bgus byk yg dtg berperingkat2... lega sikit... klu umah aku baglo 4 tingkat, mmg aku buat sekali gus jer.... baru meriah... nie apt jer 4 tingkat, umah nyer satu je. kah3..

Geng2 cik bulatttt.. tahun nie bulat jugak berkonsepkan deepavali style.. katernya g maen bowling, baeklah cik bulattt.. janji dtg dan memeriahkan suasana. zammer,sham,eddy jugak makasih ye..fify pun nak menyelit sama nich. kah3.... Majlia frendz aku tamat jam 7.
selepas itu eyoii ambik alih utk kwn2 dia pulak.. katanya dlm 30 org.. tp yg dtg WOW diluar dugaan yer!!!! byknyer u... sib baek acu masak sup lebih..alhamdulilah semua mknan habis.. tinggal rendang jer sedikit... yg laen licin.. bgus tak membazir.

Terima kaseh kepada semua yg terlibat dari sebelom acara bermula sampai acara habis, terima kaseh aku ucapkan... Achu/amal/fena/firdh/yana makasih kerna byk membantu. kpd frend yg dtg, insyallah jika dipjgkan usia dimurahkan rezki ketemu lagik kita di 'AIDILFITRI2010'
Penutup kata dari saya wan khairy 'Selamat hari raya dan ampun/maaf andai selama majlis berlangsung ada yg x kena, jgn disimpan dlm hati ye..... dan dlm persahabatan jugak, jika saya ini terlebih kata terkurang budi bicara ampunnnnnn... sejujurnya saya juga manusia biasa. wasalam.

* Tema tahun depan maybe oren atau kuning... apa kata survey???

4 Comments:

At October 15, 2009 at 7:09 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

sokong....oren aku ada....hahaaa

 
At October 18, 2009 at 5:05 AM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

tahun depan raya memang nak carik baju warna oren....huhuhu...sokong....

 
At October 19, 2009 at 2:05 AM , Anonymous Anonymous said...

Kuning@oren?..mmg mampus pun...mampus bg yg kulit2 tanned mcm i..hahhahaaa

~am

 
At October 22, 2009 at 2:40 AM , Blogger ADLIN ALAWI said...

So happening..Ruginya x singgah.khkhikhi....Sowi ye..
next year..
oren?waaa...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home