America Next Top Model- Cycle13

Episode 10 : selam laut dalam..


Jennifer: WOW!!!!! aku suka pose dia. semakin hari semakin bagus... pilihan amal nie menunjukkan peningkatan yg menakutkan!( amal sib baek aku pilih nie utk ko) Wlpun kakinya disifatkan kejung pic nie tetap Vouge! terlalu pro bagi aku pose jennifer... mungkinkan dia menang? mungkinnnn...

Nicole: pilihan pheez seperti biasa x akan mengecewakan... wlpun kaki depan tue cam kayu bagik aku dan juri, pose muka nicole sgt clasz. Persona nicole jugak makin bgus... i like..

Laura: Yeahhhhh..... tyra suka pic dia, aku jugak suka pic dia, nigel jugak suka pic dia.. semua suka pic dia!! Cuma nasehat juri jemputan supaya cari sudut cahaya bila pose!!! Ko dah kenapa?? Laura antara satu2nya peserta yg betul2 selam sampai ke batu karang... paling dalam maksud aku! Dah la dia cuak, lagik nak banyak songeh... Apa2 pun juri pujik sikap laura yg gigih berusaha sampai hasilkan pic yg x menunjukkan dia takut. U o girls.. Epy bufday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOTTOM 2:


Erin: Hurmmmmm cam x payah selam kan? very the x menampakkan Laut... Tapi aku x kesahlh, janji dia menjadi RATU bottom 2.. lalalalalaa...

Sundai: Akhirnya penantian yg mengumbirakan!!!!!!! party malam nich!!!! aku suka dia tersingkir.. Yeahhhh x ada negro lagik! Tyra lagik nak pujik, cakap nampak lebeh tinggi segala.. tolonglah, mmg x bole nak selamatkan lagik.. sah2 sundai dan erin antara peserta paling lemah!! So aku sgt setujulah sundai nie mengucapkan selamat tinggal...

4 peserta lagik tinggal, antara nicole,jennifer,laura dan erin siapa akan layak ke top3? dan terus ke top2? dan juara?? owhhh... masa depan menunjukkan nicole dan jennifer akan bersaing di final, tapi jgn abaikan kebolehan cover girls laura, sbb wajah dia antara yg menawan utk makeup. Erin? thx.. cam x bole je bersaing ngan ketiga2 model yg tinggal. aku akan menyokong laura dan jennifer.. sbb jennifer kan amal, amal kan keluarga i, so kena sokonglah!! wahhh...

* Top 3 pilihan aku, laura,jennifer dan nicole... apa kata anda?

2 Comments:

At November 6, 2009 at 10:03 PM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

sundai dah terkeluar ye....
tak sempat nak tengok lagi....
gambar jennifer dan nicole terlalu cantik dan tidak menghampakan...

sokong wan...

erin takkan ke final 3.....
top 3:
1.nicole
2.jennifer
3.laura....

 
At November 7, 2009 at 9:22 PM , Blogger wan khairy said...

sundai u dh terkuar... wan dh ckp sundai x bole g top 3.. sbb x layak. wink..... sekali erin g top 3... nerves!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home