America Next Top Model- Cycle13

Episode 11: semi final

Hari nie menentukan antara Nicole,Erin,Laura dan Jennifer siapa yg akan ke final!! Antara model pilihan Aku/amal/pheez/sesiapa je ,Siapakah buat pilihan yg TEPAT! saingan 4 model nie sgt hebat... bagik aku kelebihan pada nicole,laura dan jennifer.... Bagi pesona akan lebih pada laura dan nicole.. kelebihan covergirls laura dan jennifer, kelebihan catwalk laura dan erin, kelebihan picture nicole,jennifer dan laura. kelebihan pihak juri erin.(wa3) Kelebihan keunikan nicole dan jennifer. Kelebihan Vouge laura dan nicole. Kelebihan muka yg pelbagai hanya ada pada LAURA. Itulah kehebatan 4 model nie... Siapa kah 2 model akan tersingkir???? jommmm saksikan.....

Nicole: Tahniah pheez kerna anda layak ke final!!!! Seperti tekaan semua nicole sememangnya layak ke final, kerna photo2 nya semua WOW!!! kekurangan nicole adalah personality.. Personality paling penting dlm ANTM, so nicole kena lebih fokus. perlu ke dah final okey!!!! aku setuju nicole beraksi di runway.... Jika nicole menang makanya ada dua nicole dalam ANTM. Tak sabar melihat nicole catwalk, kerna dia semakin bagus beraksi.. Melihat pic diatas teringat Celine dion.. makasih.

Laura: yeahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! sememangnye kena layak!!!! Sebab laura satu2nya persaing nicole klu korang nak tahu. Persona laura sangat besar.. kemesraannya disukai semua.. Laura menjadikan ANTM kali nie chumel... Memiliki wajah yg pelbagai bila beraksi menjadikkan laura tak patut tersingkir kerna dia sgt berbakat!! Memiliki wajah yg sesuai utk covergirls laura sememangnya disenangi juri.. Lihat pada pic terakhir nie, membuktikan LAURA sememangnya MODEL! Pilihan pertama aku nie sudah layak beraksi di final bersama nicole. So tak sabar utk melihatnya catwalk... Bagik aku dia sudah menang.. janji ke FINAL. yeahhh!!!! Nerves jugak melihat photoshoot laura kali nie, tapi nasib baik ada jugak pic yg BAAMMM!!! Laura jugak menang cabaran menari utk episode kali nie... yahooo, hip hop tue!! Aku mengharapkan yg terbaek dari dia di final nanti..Apa2 pun aku dah bole party. wink...

Erin: Sayang kerna lambat bangun dari tidur.. pic nie BAAMM!! tapi utk bersaing ngan laura atau nicole adalah mustahil bagi erin. Tersingkirnya erin mmg sudah diduga dr minggu lepas lagik, bila dah tau 2 model akan tersingkir.... so bye erin...

Jennifer: Dia adalah persaing!! dia Unik!! tapi dia belom cukup hebat utk tendang model pilihan aku. THX. Aku suka jennifer nie.. klu ada top 3, jennifer akan dapat kot... Tapi dah x der kan, terus final, makanya kena redha ye. Model pilihan amal nie tersingkir di saat akhir.. Cian utk dia, kerna dia sentiasa buat aku Nerves!!! wa3.

* Antara nicole dan laura pilihan anda?? saya tetap bersama laura!! dan saya jugak menyukai nicole.. Untuk cycle 13 nie, saya setuju model2 yg ke final.. Sebab mereka sememangnya layak!!! kena ingat kelebihan nicole, kelebihan laura adalah BERBEZA!! mereka menjadikan ANTM13 Nerves!!!

2 Comments:

At November 15, 2009 at 6:50 PM , Anonymous Anonymous said...

Taniah la ye sbb ke final!

malas nak cmnt sbnrnya, tp x polh dh final.

tahun depan kita cop balik okey.
Ramai suka persona laura sbb dia tue kan pompuan baik. nicole plak unik.

So siapa menang tk kesot la kot.. sbb dua 2 cool.

-krol-

 
At November 15, 2009 at 7:42 PM , Blogger wan khairy said...

haha,krol kembali!!!!!!!
x per, cycle last ko dah menang!
pentingnya kita cop dari awl rancangan.. ada yg feeling cop saat2 akhir.. tiba2 cam bangga cam mana entah dpt g final. Sgt tidak MODEL. Apa2 pun laura dan nicole besh. tak cma cycle lepas.. teyona dan allison.. Allison patot menang.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home