Phobia2

Cerita nie punya 5 cerita dalam satu film. Setiap cerita punya kisah yg laen... ulasannya....

cerita 1: Jangan Baling Batu
Perhhhhh kisah pertama nie sangat sakit bagik aku... Kisah pertama nie banyak terkejut2. Sakit jantung aku... paling kuat jerit utk kisah pertama ini ialah phezz. wa3. Sib baek aku banyak pejam mata dari buka.. cuba klu banyak buka mata, mau suara aku yg phobia kat situ. kah3.. Cian budak tue, sakit okey!! dpt rasakan kesakitannyer. teladan : jgn bermain dengan batu....

cerita 2: kembali muda
Wahhhh cerita nie kejadiannya mmg tak dapat disangkalkan lagik. Wooooo cian budak tue.. (budak ke?) Cerita yg simple tapi takottt jugak. teladan : klu boleh terima jer hakikat ko dah tua... tak perlu nak tranffer ke muda..

cerita 3: Zombie
Aku suka cerita ke3 nie... Sebab cam cute jer pelakonnya.. wa3. Mata aku klu boleh x nak berkelip2 sikit pun.. takot terlepas pandang. kahkahkah... Tak sangka thai bole hasilkan cerita zombie setaraf hollywood. Klu malaysia harapkan zombie kampung pisang je.. Owhh pengsan* Aku suka cerita ke3 nie sgt2... Eheh cam laen je sukanya... teladan: jgn seludup dadah melalui org... kang jadik zombie.

cerita 4: kereta terpakai
Wahhhh cerita ke4 nie boleh tahan sedehnya.. huk3... jgn lah beli keta terpakai... Nerves melihatnya.. Cian budak tue.. cam mana bole masuk dlm tue entah... hurmmmmm.. teladan: Jgn jadi tauke kedai keta terpakai..

cerita 5: marsha VS kate
wawawawawa... paling syok cerita ke5 nich. Serius... Dari takot ke kelakar. Mmg pandai pengarah film nie. Walaupun kelakar tetap ada seramnya... Aku gelak sgt kuat kot.. tak henti2 ketawa sampai menitis air mata. Giler kelakar yg sgt menjadik. Aku suka semua pelakonnyer. teladan : akhirnya semua mati ngan aman.. teladan ke tue? kah3.

*kesimpulan cerita nie sgtlah besh, kreatif,seram,ngeri dan kelakar. aku bagik 4.2Bintang tuk cerita thai nie. Tak rugi nonton, tak rugi redah hujan, tak rugi tito lambat... berbaloi-baloi.

2 Comments:

At November 16, 2009 at 9:55 PM , Anonymous Maksuhakim said...

kan..cerita besh and seram..so byg kan maksu menjerit mcm mana masa cerita yg pertama tu.tercampak oke pop corn tuh!

 
At November 17, 2009 at 6:17 PM , Blogger wan khairy said...

hahahaha.. sama cam phezz.. jerit kepit pulak tue... haiyo... sib baik panggung gelap!!! kah3..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home