Ninja Assassin

Semalam pas karaoke aku,amal dan achu g nonton citer nie kat PV. Phezz pun join skali.. Cerita nie dikatakan best lagik dr 'New Moon', so aku pun terujalah tuk tgk kan... Sekali bila dah tengok.. mmg x sesuai ditonton oleh kanak2 ye..sgt tidak bermoral bila anda teringin jadi Ninja. Dari kecik dah berparut berdarah segala!! Apakah konsep ninja?CACAT? wawawawa... Grafik cerita nie YES chantik! Pelakon YES hebat! tapi aku tetap memilih New Moon lebih besh dr cerita nie. Bukan aku x suka cerita ngeri begini sbb aku adalah penggemar cerita ganas! Tapi bagik aku ninja sgt memeningkan kepala, maybe masih terbayang darah yg live, so aku sgt tak suka melihat darah dlm film tue!!! Pedang ninja begitu tajam sampai begitu mudah dpt memotong manusia sesenangnyer.. cam manusia tak punya tulang kaedahnye! penipuan yg mungkin ingin memberi keterujuaan kepada penonton, tp bukan aku! Apa2 pun aku tetap suka jalan ceritanya... Menghiburkan, Rain pelakon yg hebat!! walaupun mata dia keja nak stim je.. Sepet sgt tuch!! kah3. aku cuma x berkenan penderaan ninja yg kejam terhadap manusia dan DARAH je! yg lain aku suka!! 3Bintang tuk cerita ni. (kira banyak gak tue kan bintang nye?)

Ramai yg tanya pasal DARAH dlm fb aku! apa kes darah tu? Aku tak mungkin akan menceritakan kes orang berbanding kes aku yg lepas2... Aku tak suka cinta itu dikotori dengan darah. Aku tak suka Cinta itu dikasari. Aku pembenci cinta yg ganas (wlpun suka tgk cerita ganas). Bagik aku itu bukan penyudah sesuatu perkara. Walaupun ianya akan selesai , tahukah anda, sampai skg aku tak lupa kes 'Darah' yg dulu. itu tandanya ianya bukan sesuatu yg menyenangkan. right? So jgnlah pilih cara itu utk selesaikan masalah. Cukup sekadar hati nie sakit demi cinta, jgn di extra dengan keganasan. Setengah org suka bergaduh berdarah segala, pastu balik boleh beraksi bebas atas katil(setengah org ye, bukan semua) ala2 cam film mr/mrs smith, bertembak segala nie, pastu aksi rogol secara rela tetap ado! Cara nie x digalakkan. kerna ia mungkin boleh membawa kepada kematian tak pun kecacatan( kan padan muka) Kpd frends semua, tak perlu terlalu negetif dalam sesuatu yg tak berbaloi-baloi.( peribahasa baru) Dan sejujurnya jugak aku x suka tgk darah, walaupun darah sendiri... boleh membawa koma* selama seminit. Jgn jadikan pergaduhan itu sebagai HOBI ye. Nasihat aku tuk penghabisan kalinya, jgn jadikan ia sebagai HOBI.. Sbb bila kesabaran mengatasi keimanan, nescaya korang nangis minta aku pujuk pun mmg ya ngak la!! aku gak mungkin bisa lakukan pa"an pun. Aku sangat senang melihat korang hepy2 kerna cinta.. wlpun diri ini tak punya cinta.. melihat korang epy membuatkan aku ingin cepat mencari cinta. Pic diatas adalah hiasan semata2... TRIBUTE tentang darah. wa3.

*Cinta owh cinta.. sampai sekarang cinta itu terus berdrama!

3 Comments:

At December 6, 2009 at 7:40 PM , Anonymous Anonymous said...

TERUJA tuk tau kesah darah!!!

hang suka buat aku tertanya2..

BENCik!

Apa2 pun thu satu rahsia yng ko takut darah.Ulasan ttg darah tue aku SERtuju...' keganasan tk membawa kebahgiaan'.

-krol-

 
At December 6, 2009 at 8:27 PM , Blogger wan khairy said...

cepatttt aje ko kan?
x yah taulh..kisah tentang semua termasuk aku. darah itu kan menakutkan... bahaya! biar ia tersimpan dlm bdn je.. jgn dikeluarkan kecuali pompuanlah. kah3.

 
At December 15, 2009 at 7:15 PM , Anonymous Anonymous said...

Aku nAk tahu gk!!!!!!

kemut tul la.

Update la blog ko sllu wan.

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home