Santau

Bertempat Di PV, bersama 7 org kwn kami sebaris agak menyukai cerita nich. Rata-rata menyatakan cerita nie besh tapi belom cukup umphhh utk mengatasi cerita seram JBP. Apa2 pun tak rugi tengok citer ni... sbb penceritaannya lain dr yg lain. Santau x sama seperti citer hantu, saka or wht ever. Selalunya org yg terkena santau mmg membawa ke mati. itulah perjanjiaan nye. Tapi tuhan itu paling agung berbanding apa pun. Klu umur masih pjg iduplh org yg terkena santau ni. Tapi selalunya menemui ajal.Banyangkan bertapa berdosanya org yg menghantar santau ni. Penceritaannya agak slow dipermulaan. Menanti kesan2 buatan santau itu terlalu perlahan. Kualiti audio jugak sgtlah mengesat air mata.. hurmmm mungkin suatu hari nanti kualiti itu bakal di baiki. Pelakon? owhhh seperti biasa mariani tetap menjadi hantu. jika di zaman muda dia menjadi heroin yg chantik dan penggoda, bila diusia skg, wataknya dihantukan je.. x paham kenapa, maybe x payah makeup skg kot. apa2 pun Dia sgtlah tidak mengecewakan. Dah sebati mungkin.... Esma daniel jugak cool.. wlpun ada part takutnya itu lucu tp ia mmg spontan. wa3. Puteri mardiana(pelakon baru, klu x silaplah namanya) WOW!!! hang memang ditakdirkan jd pelakon yg hebat dan berbakat!!! Mmg menjadik dan kamulah penghidup cerita. Jiwa, hasutan,emosi yg berubah mmg watak yg sgt susah dibawa. tp dia berjaya lakukan. GUD3. Bob lokman x sesuai jd bomoh!! satu panggung ketawa kot. terima kaseh. Lisdawati wlpun pembantu je tp dia jugak tidak menghampakan. Senang citer para pelakonnya ok. Aku bagi 3.2 bintang tuk citer nie. Dengki sampai mati? Apo yg dapat? Kepuasan duniawi.. di aqirat sana? tunggu ajalah balasannya. Hindarilah perasaan DENGKI itu...

Aku skg sgt bz, malas nak update blog wlpun banyak aktiviti. Aktiviti paling aku khususkan skg nie ialah join group 'Jacob'. Tunggu kerna pembikinannya perlu sedikit masa dan pengorbanan. 2010 bakal tiba, persiapan utk lebih maju perlu dibuat... Tak mungkin aku nak duduk dikedudukan yg sama. Aku teringin tuk menjadi yg lebih maju. Untuk maju, kenalah usaha... Aku harap 2010 yg bakal menemui aku tak lama lagik, akan memberi jalan terbaru utk kerjaya aku, kehidupan aku, keinginan aku dan kebahgiaan aku. Harapnya Aku akan temui apa yg aku cari tapi tak ketemu di tahun 2009. Korang pasti tahu apa...

* aku tetap akan menjadi 'Wan khairy' Walaupun perubahan itu akan terjadi.

2 Comments:

At December 15, 2009 at 7:14 PM , Anonymous Anonymous said...

WOOOIIIII...

ko jgn nak mengelat dr update blog ni.Aku kebosannan tanpa membaca blog ko.

Aku tertarik pd perubahan ko di 2010 ni. WOOOOOOO.... teruja.

makin naiklh saham ko.

-krol-

 
At December 20, 2009 at 11:35 PM , Blogger wan khairy said...

makasihh.. aku update je klu ada masa, jgn risau sgt. ko tertarik ke? aku pun tertarik pd thn 2010 ni. wa3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home