zombieland

Semalam didalam keta sebelom sampai 'Wangsa Walk' Acu dpt panggilan dr kwn nyer, kata ada tiket free utk mana-mana movie di TGV KLCC. Makanya harus tidak dilepaskan, 3 tiket dapat tapi amal x der, so ajaklah pheez... sekali dia silap dengar menunggu kat PV. (hurmm x ada rezki) Aku dan achu memilih utk bersantai je, lalu tengok lah citer kelakar seram 'Zombieland'. Tak serabut kepala otak, gelak je...... Oklh ceritanya lawak sengal tapi ngeri. wawawawa.... 18PL ye. Cerita dia biasa sgt, tp byk pengajaran, antaranya 'Pakai tali pinggang keselamatan'. Banyak giler peraturannya utk hidup di Zombieland. Banyak jugak muslihatnya, byk gile penipuan, semua itu adalah utk HIDUP. wawawawa... Apa2 pun cerita nie sgt biasa, tgk DVD sudah cukup. Masih terbayang melihat AVATAR, kerna kepuasannya tiada bandingan.. maka film2 yg akan aku tgk mendatang, pasti tidak ada yg mampu memukul aura AVATAR. Klu ada mmg WOW!! Aku rasa cerita kelakar mmg jarang aku tengok, sebab aku lebih suka beli DVD dari menghabiskan duit ke panggung. Tapi dah tiket free kan, x kesahlah.... janji layan...... Cerita yg simple, selayaknya menerima bintang yg simple dari aku. 2.5 bintang tuk cerita nie.. Up 0.5 sebab tiket free, so jadilah 3 bintang tuk cerita ni.

* LCW ingin mengucapkan M'cmas kepada semua frendz yg menyambutnya. sambutlah dgn meriah dan harmoni... klu ada open house jgn lah x ajak.... ada party jgn lupa tuk senaraikan nama nie... Ada ke? wawawawa....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home