Juon -White Ghost & Black Ghost

Hari nie, hari Zombie bagik aku.. tak cukup tito sbb aktiviti berlambak bersama teman! Aku ingat selepas petaka dan petanda yg berlaku, aktiviti aku akan terbatas, tapi silap yer.. tak pernah terbatas kerna mereka sentiasa memerlukan saya dan saya tercipta utk mereka. Pas abis keja, aku ttgu pheez dan amal datang ambik g tengok wayang citer JU-ON dan shopping! PV adalah tempatnya....

Start je citer nie, Aku dah mula tak paham dan x kuasa nak paham!!! citer satu-satu, pastu PAUSE masuk citer lain, pastu masuk balik citer yg PAUSE tadi, Sampai la sudah!! Tak banyak seram berbanding kelakar.. satu panggung ketawa je bila JU-ON muncul. hurmmmm cerita merepek apakah ini.. Pastu siap ada 2 cerita, ju-on putih dan ju-on hitam.. Abis citer ju-on putih, masuk pulak citer ju-on hitam yg entah paper entah!! Aku bagik 1.5bintang tuk citer nie.. Dah la ngantuk, tak berbaloi-baloi nengok citer nie.. Menguap sejuta kali dalam tue. Sib abik acara seterusnya ialah shopping!!! kembali segar..... Semasa nak shopping terjumpa kengkawan Yana and the geng.. Apa lagik dia pun bergosiplah.... pentingnya dia suka rambut baru aku, and mereka setuju ngan keputusan aku.. kata yana tak pe wan kita--------------(isilah sendiri) Thx yana, kerna sgt mengenali LCW dan itulah ucapan mu yg membuatkan aku terharu2. Turut jumpa rino dan nizam, apa lagik terbahak2 la bila kami dah berjumpa... Seronoknya kerna semua frendz amal memberi motivasi kat amal... Amal kena kuat menempuh ini.. Aku dah cuba sebaik mungkin membantu amal, dan adanya korang, ianya lagik berkesan.... Selepas mendengar cerita Yana kami ber 3 hanya mampu ketawa, pheez seperti biasa terus membuka kipas lipatnya yg berwarna pink..panas!!!! panas!!! Seronok jumpa yana.. hugs!

haha, terpaksa ber speck mata, supaya nampak segar..... krolll dah nampak kan sikit rambut aku? wawawawawa.. Kami shopping dengan meriah sekali, paling banyak shopping adalah amal, lama katanya x shopping cam ni.. dan adalah terapi bila shopping.. ikut seperti ku, ada masalah je, terus shopping!!! Seronok melihat amal dpt senyum.. hurmmmm walaupun dia banyak giler berfikir tentang itu lagik. Kadang2 aku jugak sedih dengan dia, tp percayalah ini semua adalah sementara. Akan kami cuba tuk menceriakan hari mu. Pengalaman ini adalah pengajaran utk kehidupan dia di masa akan datang!!!

*Acara akan bersambung malam nie, dan esoknya... pasti meriah!!

4 Comments:

At January 9, 2010 at 7:10 AM , Blogger ADLIN ALAWI said...

rambut baru???hawt rambut

 
At January 9, 2010 at 9:49 PM , Blogger wan khairy said...

hahahha.. iyer...
makasih.

 
At January 10, 2010 at 3:10 AM , Blogger Louie Terbang Tinggi-Tinggi said...

saya memang tak faham citer ni..saya memang tak mau tengok..tapi bebudak office ni beriya nak tengok reramai adoiii ..

 
At January 11, 2010 at 5:29 PM , Blogger wan khairy said...

kan. cam merepek je!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home