Paranormal Activity

Semalam aku bersama pheez dan papa g tengok citer 'Paranormal Activity' kat PV. Hurmmm start je citer perghhhh aku cakap kat pheez.. ALAAAAAA film video camp!! pening sat lagik!!! Tapi di yakinkan pheez x pening... So aku pun layanlah... Cerita nie Slow sikit jalan ceritanya.. serius klu tak hayati boleh membawa lena sampai ke sudah!! so fokus dan layan aja... Cerita nie melibatkan pelakon paling sikit pernah aku tgk... wawawawa... Jalan citer slow, Tapi tetap kita nak tahu apa yg akan berlaku nanti dan nanti.... Bila dah berlaku satu perkara, kita akan tanya, itu je? ko tunggu satt citer nie sampai habis.... ke dinding perginya. kah3!! musti orang tak paham, so pergilah tengok... Nasihat aku pastikan anda berteman menengoknya... Citer nie mmg boleh menghantui kita sampai balik umah... SERIUS! Bila malam jer, bila mereka tito jer, kita pasti nak tutup muka!! wawawawa... Aku suka dengan watak lelaki tue, gila penyayang dan sweet.. pompuan tue kena bersyukur dpt laki cam tue (tetiba).

Nasib baik aku nie jenis tido mati, hanya akan sedar bila alarm pagik bunyi je.. klu lah jenis terjaga 3 pagik.. Owhhhhhh pasti ngeri!! Nasihat aku x payahlah merakam aksi tido kita sendiri, ianya akan membawa kepada petaka yg menakutkan. Jgn buat sampai hantu jatuh cinta ngan kita, bila dia dah jatuh cinta, makanya ke dindinglah pasangan kita nanti...wawawawa.. 3.5bintang tuk cerita ni.

Selepas abis movie kami pun pulang. Tapi aku nak cerita sikit cerita di PV, aku terserempak ngan dia. hehehe, cute jer!! lalu aku g tegurlh, and suprise terpancar kat muka dia!! wahhhh NICE HAIR (kroll akan kepanasan sbb x dpt tgk rambut aku lagik,haha). Terus tersuka katanya!! hahaha... Aku pulang dengan senyuman . And time nak balik pulak terserempak ngan NAZ, wahhh apa lagik lepak2 sambil dia tanya knp potong rambut? musti ada ceritanya? so apa lagikkk aku pun cerita secara ringkas, sejujurnya NAZ seorg pendengar yg baik. Terkejut aku.. and selesa bersembang dgn dia.. Paling aku terkejut dengar cerita dari dia pulak pasal mereka tu.. OMGirls!!! ( tak nak aibkan org, wawawawawa cukup sekadar tahu semakin ramai pulak yg dok bercerita, THX) Apa2 pun aku sgt bersyukur kerna punya kwn yg ramai dan matang dlm bercerita. Sejujurnya aku tak pernah tahu cerita2 buruk tentang dia selama nie.. hurmmmmm Tuhan maha berkuasa. So esok kami akan kuar epy bersama2. NAZ cakap org mcm nie ------------------------------ (isilah sendiri)

*Aku pulang dgn suprise yg tak terkata dan syukur tak terhingga.

2 Comments:

At January 7, 2010 at 8:32 PM , Anonymous Anonymous said...

Ko MMG SIOT!!!

letak pic baru tp x nmpk rambut!

cissss!!!! kuang hasam.

Nak tgk pic rambut hang!!!!

alhamdulilah aku tengok ko epy dan kebenaran cam berpihak pd yg benar. So jgn nk sedeh bebagai ya.

-krol-

 
At January 8, 2010 at 6:02 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahahhahahaha...
hahahahahhahahaha..
mmg itulah tujuannyer..
Alah nanti aku masukkan jugak pic nampak rambut. tggu je lah..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home