Pheez bufday

Bufday pertama yg aku hadiri tuk tahun 2010, bufday my closed frends, pheez omar (bkn othman ye, hanya TCO's yg tahu) Seperti aku yg dulu, aku mmg suka klu kwn2 baik aku buat bufday. Mula2 pheez tak nak buat, hurmmmm selepas berkongsi sedikit sebanyak dia pun setujulah tuk buat dengan meriahnya!!!! Aku bab-bab bufday mmg ok je.. Sbb tue aku suka time bufday aku korang teruja seperti mana aku teruja kat bufday korang!!(kan!!!!) So bertempat kat istana jumaat(kah3) bufday pheez berlangsung dlm keadaan yg sgt meriah( tak sangka meriah) bole? haruslah meriah tgk siapa punya kwn dan siapa punya tuan empunya bufday! Semua yg rapat,renggang,jauh semua dtg! Yang tak dtg bye.. x rugi apa2.

Bufday yg ke 27thn , pheez pada mulanya x nak ada kek. Tapi x ada kek nak jamu org yg dijemput dgn apa? biskut kering? So pheez teruja pulak beli kek di PV. Kek nie sgt super sedapnya!!! Walaupun aku mkn sikit je, iyerlah kenyang minum, so tak larat mkn. (teed*)

Yang Hadir pulak bertemakan warna warni. Kami tak nak warna yg sama.. So kami pilih lah warna2 yg tak mungkin org pakai... Dan ternyata tema warna yg kami pilih mmg hanya kami je yg pakai. Wink*. Banyak yg dtg, byk jugaklah pic yg di snap! utk melihat pic2 itu tgklah kat FB aku yer...

Bersama syed dan pheez, hurmmm Aku suka pic nie, Cool ok pic nie.. Kali nie korang boleh lah melihat pic rambut pendek aku puas-puas( krol pasti suka!!kah3) Selepas aku potong rambut nie, ternyata kehidupan ku berubah sgt banyak! Klu tak caya cuba tanya geng TCO's yg lain.. mana tau korang ckp aku propa kan!! walaupun aku suka jer jujur klu bersembang bersama kwn. Pentingnya aku hepy,mereka suka kami semua bahgia bersama.

The charmed one's akan terus bersatu, dan berdiri teguk dibelakang masing2. Wahhh cam tue skali nie. kah3. Kami epy sampai pagik.. pentingnya sabtu tue aku cuti.. Bole lena sampai terbit fajar mentari... wawawawa... Disini LCW sekali lagik ingin ucapkan Epy bufday kepada Pheez omar, harap sentiasa dimurahkan rezeki, di panjangkan usia, Di kurniakan kesihatan yg sejahtera. Harapnya jugak persahabatn kita tak berakhir sia-sia kerna wan zain dan amal victor menyayangi anda. Gitulah. TCO's sentiasa bersama.

*Bufday pertama dah selesai.. siapa pulak selepas ini???

2 Comments:

At January 18, 2010 at 5:38 PM , Anonymous Anonymous said...

KACAK!!!

itu yg aku mmpu ckp bila dpt tengok ko berambut pendek begini wan.

SERIUS!!!! kacak!

Biarlh pendek wan.

patotlh epy je aku tgk, musti ramai beratur kan? Aduhhh......

cair..

-krol-

 
At January 18, 2010 at 6:53 PM , Blogger wan khairy said...

hahahaha, puaslh hati ko kan? dpt tgk jugak pic rambut pendek aku. terima kasih, kacak ke?wawawa... betul ke krol memuji aku nie? slalu keji je!(lawak je k). mungkin hikmah jugak memendekkan rambut nie... pastinya aku epy! thx ya.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home