pot pet pot pet..

Cerita sabtu : Siangnya kami g tengok wayang citer 'Cariers' Owh sungguh tak best. Cerita tentang Virus, dah best bunyiknya... Tapi boring jln ceritanya... Hurmmmmm pentingnya gigih tuk elak virus sampai lupa nak makan mereka semua! hebat!!!!! mungkin elak virus sampai lupa tuk makan? mmg mati jugak kaedahnya! malas nak ulas panjang, aku bagik 1.5 Bintang tuk citer nie, dan disebabkan mereka tak makan aku up 0.5 bintang, so jadik 2 bintang!! wawawawa.

Sebelah malam pulak The Charmed One's telah diundang ke party 'Modelling Agensi' yg ditubuhkan oleh (isi sendiri). Pentingnya jantung aku dup..dap..dup...dap sebab dah party model, Ursha pasti ada, bila ursha dah ada dia pasti tgk rambut baru aku, Dia pasti marah!!! Huk3, takut!!!! Sebab dia antara yg membangkang aku potong rambut, Akan tetapi aku terkejut melihat reaksinya, kerna dia marah, tapi dia sgt suka rambut pendek aku nie... Kerna dia paham kenapa aku memendekkan rambut... 'its gud 4 u wan......., yg lain tue campak ketepi kerna' ( isi sendiri sekali lagik.) Fuhhhh lega! Seronok berparty bersama dia kerna lama gila tak jumpa kot!! Kak she nanti kita lepak sesama lagik... kerna bila dia marah aku suka lihat, sbb jgn bermain dengan ------( ada aku kesah?? itu adalah ayat yg mendapat 'gve me 5 she.. pappp!! sekali amal pun nak papp jugak!!) korang tak digalakkan paham! ayat model mmg tergantung, sbb terasa dalam klu terangkan secara terangan. (thx) Ramai yg ada mlm tue... naz,syful,shanaz,papa,andy, adi botak, syed sobri, dan semualah!! Disana mmg byk giler persidangan, sana sini dok pot pet pot pet... Aku ngan shanaz sekejap join forum kejap g riadah. wa3. Pentingnya mmg banyak giler pot pet pot pet, sampai lenguh dah mulut tuk ketawa, kan shanaz? kami pulang dgn epy sebab aku dpt msg dari (isi sendiri).


Cerita Ahad: Ahad pulak rancang nak duduk rumah jer, dah nama pun rancang haruslah tak akan duduk rumah kan!! wawawa.. pheez dan papa ajak aku kuar ke PV. Shopping adiah pheez. Beruntung pheez dapat adiah yg WOW!! mahalnyer..... hurmmm tak sabar pulak tunggu bulan 10 nie, nak tgk apalah adiah yg aku akan dpt! atau menggigit jari lagik.... TEED*. Hahaha, epy kuar bersama mereka ber2, kerna papa suka buat lawak dan mengejek lawak pheez. chumel*.
Selepas penat berjln, kami ber3 pulang dg rasa epy sambil terbayang muka amal yg tengah kerja! hahahahahaha... musti zombie.

*malam tue aku tito nyenyak, sbb isninnya dh kerja!!!!!

2 Comments:

At January 19, 2010 at 5:34 AM , Anonymous Anonymous said...

mane nak follow ni?

 
At January 19, 2010 at 5:40 PM , Blogger wan khairy said...

hahaha, x bole erk?
hurmmmm mmg direka utk tak di follow, tp kena lawat slalu. tp bole jer buat tuk follow... klu reti! wink*

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home