ANTM - Meet The Models Of Cycle 14

ANTM 14 kembali! Adehhh semakin bersepahlah model2 kelahiran ANTM, Apa2 pun inilah rancangan kegemaran ku seisi keluarga. Wawawawa.... LCW akan menjadik saluran berita terkini ANTM anda( cam buhsan je, dh kena menaip tentang ANTM lagik). Jka cycle lepas nicole telah menumpaskan calon pilihan aku Laura.. tuk cycle kali ini? adakah pilihan aku akan ke final lagik? atau akan tersingkir awal? perhhh nerves! Tapi utk sesi pengenalan ini aku tak akan cop sesiapa lagik...biar 1,2 tersingkir dulu baru pilih.kah3. Dan time tue korang pun diwajidkan pilih, jgn dok terhegeh2 pilih saat2 akhir. Mari aku kenalkan 14 model yg terpilih... cam pelik kebanyakan model yg ada muka mereka cam COPY PASTE je!

Krista- Hometown: Pine Bluff, Arkansas Age: 26 Occupation. Cam Ebony je, iras teyona pun ada... umur 26? dah terlambat tuk dibentuk.. thx.

Simone- Hometown: Lenexa, Kansas Age: 19 Occupation. cam Marvita pulak! tp muka dia lembut dari marvita... ada harapan nie.. cewahhh!!

Naduah- Hometown: San Diego, California Age: 22 . Wooow!! pheez musti cop pompuan nie. Aku tak akan pilih dia sbb pilihan aku tak exotik cam pheez. tetiba teringat kat britney!

Ren- Hometown: Grand Prairie, Texas Age: 22. Eheh sempoiii ,aku suka dia.. tp aku x nak cop lagik k.. cam ada hala tuju jer si ren ni. Wink*.

Brenda- Hometown: Houston, Texas Age: 23. Nice one... akan memberi saingan nanti..

Angelea- Hometown: Buffalo, New York Age: 23. cam tyra pun ada, cam beyonce pun ada.. maybe sbb rambut dia tue kot!! dia nie nampak HOT, tp sayang nampak TUA.

Jessica- Hometown: Conway, Arkansas Age: 18. Cam Hannah from cycle 11 kan? hanna yg dulu cam kayu, harap yg ini bukan lah.. ada harapan tuk bagik saingan klu tak kayu kayan.

Alasia- Hometown; Marietta, Georgia Age: 18. Cam SHARAUN FROM CYCLE 11 !! x mo lah.. cam itam sgt!

Raina- Hometown: Minnetonka, Minnesota Age: 22. Cam heather cycle 9 ... Rambut dan bentuk muka dah sama.. klu lah dia catwalk tak ke laut cam heather, dia bole pergi jauh dlm ANTM14.

Alexandra- Hometown: Kerrville, Texas Age: 21. Whitney? Gemok? plus10? owhhh tyra suka membazir beras la... sory, next.

Tatianna- Hometown: Ewa Beach, Hawaii Age: 21. Tahlia cycle 12?? hahahha, badan meletop la.. tp muka boleh dibetulkan sikit... cam senget sgt aku tgk..

Gabrielle- Hometown: St. Louis, Missouri Age: 18. Nama aku dah TASTE.. tapi muka cam tak taste sgt, mungkin pic nie je buruk kot.. tggu photoshot yg lain pulak. kurus dia aku suka..wa3.

Anslee- Hometown: Dacula, Georgia Age: 23. Dah macam Samantha lorh!!hehehe. setakat nie x ada yg menarik utk di comment.

*14 model diatas akan bersaing dlm ANTM14 kali nie... Ulusan aku pulak berdasarkan pic2 pertama mereka nie.. so mungkin ianya benar, mungkin jugak andaian aku salah... Apa2 pun ada sudah model yg aku suka, tp belom mahu cop sbb masih terlalu awal. so mari kita tunggu ianya akan berlangsung pada 10/3/2010. Tak sabarrrrrrrrrr!!

5 Comments:

At February 14, 2010 at 10:14 AM , Anonymous joey said...

yeay..finally u updated :)

anyway..maybe I will try to catch the show...only if my broadband good..

you know la kan sekitar setiawangsa ni..opss.. :)

 
At February 14, 2010 at 5:49 PM , Blogger EdwarD FirdauS HaikaL said...

suka naduah...cantek...brenda pown lawa...

 
At February 14, 2010 at 8:55 PM , Blogger wan khairy said...

joey- setiawangsa?? siapa u ni!! i guna broadband jugak..... okey jer!!! lancar.

firdh- wahhhh sudah memilih calon?

 
At February 15, 2010 at 3:54 AM , Anonymous joey said...

duh! didn't I tell you that I saw you on lrt station....should I live in wangsa maju to board the train at the same station u board?..hehehe

 
At February 16, 2010 at 10:53 AM , Blogger wan khairy said...

erk?hahahahha... lupa la tu. kah3. hurmmmmmmmmm...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home