Bufday akak&adik

Bertempat di KTV imbi, bufday akak yg ke (isi sendiri..) telah selamat berjln dgn lancar dan sempurna... akak dah msg aku sebelomnya suruh ajak kawan aku yg terbaik dan dia kenal... so haruslh yg selalu bersama aku ajak. Aku ajak pheez dan amal. Time tue mira tak tersenarai dlm list, sbb( isi sendiri sekali lagik.....) tp berkat senyap aku, dan kuasa tuhan pintu hatinya kembali terbuka utk melihat dunia. bila dia msg aku minta ampun ( wal hal x da salah paper pun, dush.hahaha) aku terus ajak dia, sbb akak mmg dah ajak dia awal2 lg.... tp sbb aku dan dia... ( byk pulak korang kena isi) so akak kata x perlh, ko ajak yg mana ok.(kekuatan persaudaraan aku ngan akak aku x der sapa bole racun k!) so kami selesaikannya disitu....(sbb aku dh mmg putuskan x ada apa yg yg perlu diperdebatkan dan diperpanjangkan ) Ada mira,pheez,amal, wadie( nanti aku citer),shanaz.... paktam dan dayang x dpt hadir saat2 akhir. Walaupun bilik VIP, tp org yg akak jemput kali nie sgt terhad dan sgt bgus konsepnya.. sbb aku byk menyanyi. kah3. Nampak tak jam yg akak pakai tue... itulah hadiah bufday aku untuknya.. Tak sabar nak tggu bulan 10 nie... ko tahu lah nasib ko cam ne..(menabung dari skg plz!) hahahaha..

Kek nie sedap sgt.. tp aku x sempat nak rasa sbb asyik haus je! wawawawa..... Malam tue aku epy2 jer bersama teman dan akak... Aku sgt sayang dia..seperti aku syg pada diri aku sendiri. Jika aku mimpi benda tak baik tentang akak, aku pasti akan terjaga dlm keadaan menangis.. Itu menunjukkan dia adalah org aku syg selepas nenek aku. huk3.. Akak, aku sentiasa doakan yg terbaik utk mu.(mood sedih jap) so Bila bufday dia tiba, aku jugaklah akan menjd menyeri majlis dia, wlapun cam mana aku penat sekali pun. Serius sgt syg kan dia.. muahhhxxxx!!!

Bersama tika da akak.. bufday mereka dekat2 jer..... So buat sekali je.. senang.Tak sempat nak berduet ngan si tika, dia dah balik tanpa sebab.. so aku dan mira mengambil kesempatan menyanyi selagik ada... kah3.

Bersama shanaz dan mira. shanaz ikut tema putih tapi kat kasut je! kah3.

Tema malam itu ialah putih.. akak ada hati nak buat tema merah lagik.. harus lah tidak yer!! dah bersepah pic2 bufday warna merah.. So dia pilih putih (walaupun dh selalu buat) tp kali nie mmg cute dan suci. Sebelah amal itu ialah wadie..siapa wadie?( klu suruh korang isi, mmg blog nie akan di boomm) so baik aku cerita sedikit k.. wadie tue kwn si amal.... Bakal menjadik kwn baik aku.. insyallah (kan amal? mendapat yg terbaik dr sebelomnya-kata amal la) kata korang semua pulak?? ( sendiri isilah, masing2 ada mata, i malas nak comment ) Yang penting aku suka melihat kwn2 aku gembira.. kerna aku epy bersama mereka, bila mereka gembira aku bertambah epy! Klu korang tanya bila pulak amal nak dpt kwn baik dari aku? jawapan aku, thx amal.. aku gembira aku je jadik kwn baik ko..(harap korang paham, klu tak paham kesiann*) Serius aku tak perlu ada sesiapa di sisi aku buat masa nie kecuali mereka diatas sbb kegembiraan aku skg hanya boleh dikongsi bersama mereka diatas ini jugak..wink* Mereka jugak tahu knp aku tak nak kasik mereka kwn baru.. hahahahha... (nikmati sattt dulu)


Selepas party kami pulang dengan epy...(pulang ke?) wawawawa.. penting skali hari tue ada 2 party.. party Quantro akan menyusul nanti.... Sekali lagik LCW ingin mengucapkan Epy bufday kepada akak dan adik, semoga pjg umur + murah rezeki + bahgia dunia&aqirat. pd frends yg dtg, thx kerna dtg dgn semangatnya mengikut tema... pheez,amal dan wadie thx ya. Kepada mira welcome back. Kpd shanaz wahhh balik tak bagik tahu, dush!! hahahaha.... kpd abg,gemok sekarang selepas dh kahwen nie. Kpd tika adiah ko nanti k. kpd akak , tak sbr nak tggu bufday aku pulak. kpd yg lain2 pada mlm itu... korang terbahek lo.

*Acara cuti raya cina aku? haiyo penuh sampai tak tertidur.menyusul nanti.

5 Comments:

At February 17, 2010 at 8:39 AM , Blogger Unknown said...

sayang wan!!!

 
At February 17, 2010 at 4:59 PM , Blogger wan khairy said...

syg amal jugek!!!

 
At February 18, 2010 at 2:00 AM , Anonymous joey said...

hepy birthday inchek wan :)

i'm so green with you..haha..seronok always :P

 
At February 18, 2010 at 4:44 AM , Blogger FirstCallDayang said...

happy besday encik wan?motif sebenar kejadian

 
At February 18, 2010 at 8:27 PM , Anonymous joey said...

ai..bukan birthday inchek wan kah??

ai..malunya..hahaha

apa2 pun..sapa yang sambut birthday tu..hepy birthday jugak :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home