Caspian


Aku perkenalkan 'Caspian' adik kepada Casper yg baru aku beli siang tadi. Bukan niat utk anak tirikan casper, tapi casper sakit tak baik-baik. doktor haiwan mungkin yg betulkan casper tue, sbb tue lembab dan hanjz!!! Aku kan jenis x bole tak on9, klu x on9 boleh membawa kepada sakit yang bukan-bukan sakitnya... So dari aku yg jatuh sakit, baik bertindak dulu. Sepatutnya duit yg ada dibawa kepada PERCUTIAN yang indah, tapi indah ke percutian itu jika aku masih solo? (haruslah indah giler, koleksi negara jiran tiada bandingan..teed*) Tpi percutian itu bulan 4, masih sempat tuk kumpul duit yg seterusnya.. aku mmg suka kumpul duit (menabung amalan mulia,walaupun tiap2 minggu shopping!!!) klu tak shopping, perhhhh bole membawa kepada kaya yg melimpah..(amien) Mungkin rezki ku tuk miliki laptop yg ke2. redha je la....(wahhh redha nie, wlpun agak berpeloh time kuarkan duit kat RHB tadi). Kegunaan 'Caspian' sama aja fungsinya cam 'Casper' iantu on9 fb, edit pic, dowln lagu, tgk movie dan seumpama ngan nyer.. Cuma bezanya ngan casper, caspian duduk ditempat yg sejuk, iaitu opis.... dan casper akan teman aku kat umah. So tak payahlah nak usung laptop pergi balik keja... usung broadband je.. ringan!!!!
Walau cam mana ada yg baru, aku tetap sayang dan akan jaga 'casper' sebaik yg mungkin... Aku akan ubat dia sampai pulih, klu tak pulih aku akan tanam dia sedalam yg mampo! hahaha... casper putih luar dalam, sbb dia ala2 jambu sikit, manakalah caspian agak lasak, so putih diluar saja, hitam didalam... macho la konon..poom*. Konsep utk cinta aku harus 'PUTIH'. Tak bekenan warna yg lain, thx. Hurmmmm..on9 lah sampai termuntah ye... barulah senang tuk aku berkarya balik.yes!

*kumpul duit/kumpul barang yg nampak hasilnya..... walaupun melopong seketika, kena kerja kuat lagik..sbb byk percutian yg bakal menyusul...bulan 4,5,10..wow!!!!

2 Comments:

At February 22, 2010 at 2:14 AM , Blogger FirstCallDayang said...

cantik CASPIAN tu hehehhee..walaupun tak kuar lagi masa time tu tetap aku dah bau yer....hehehhe...sehingga di beri amaran untuk tunggu blog baru komen..hehehheheade ke patut?

 
At February 22, 2010 at 6:42 PM , Blogger wan khairy said...

haruslh..ko punya idung x bole bau benda baru!! ciss.... hahahaha... caspian tercipta utk qaseh.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home