kata orang Episode 2

Jumpa lagik dalam rancangannnnnn 'Kata Orang..' kah3, feeling ada rancangan sendiri, biarlh blog aku, tak salah. Jika siri lepas mendapat sambutan, harapnya yg ini makin panas! wa3. Menampilkan 4 cerita 'kata orang..' tentang aku, teringin aku kupaskan kata2 mereka tue.. Malas nak bebel panjang jom kita saksikan...

KATA ORANG aku nie kuat bergosip : Wah aku suka cerita nie...hahahaha, dari zaman dulu2 kengkawan mmg suka bergosip dgn aku, aku pun tak tahu kenapa. Org bergosip kita dengar sekaki, klu gosip tue betul kita letaklah dua-dua kaki. Aku suka bergosip benda2 betul jer, klu tipu aku gosip jugak tp x hebohkan. sendiri2 sudah. Bukan cara aku membawa cerita tak baik.. Gosip bagik aku adalah cerita tentang kwn2 aku.. aku tk suka ambik tahu prihal org yg aku tak kenal .... Dan korang kena tahu, 90% orang akan cari aku utk bergosip... 10% aku cari orang tuk bergosip.. so siapa yg kuat bergosip skg??? habaqqq satttttttt!!!

KATA ORANG muka aku cam sombong: Joey pasti terasa...kah3.... jgn terasa joey anda bukan org pertama berkata itu... sejujurnya mmg ramai yg ckp cam tue. dan yg ckp itu tak kenal aku pun. hihihi.. Aku nie jenis tak suka tengok orang.. suka orang je tengok aku( motip?) so bila aku tak pandang sekeliling dan hanya fokus jln kat depan, tak kan tetiba aku nak senyum sendirian kan? kecuali dpt msg cute, aku akan senyum sambil jln! kah3. Tapi tak sangka jugak sbb ramai yg tgk aku rupanya!!(poom*) Aku takut sebenarnya nak tgk org, takut kena pukul. kahkahkah.. alasan x logik apa yg aku letak nie pun tak tahu lah! Tapi mmg telah di didik utk memberi alasan. wawawa (episode 3 akan ada cerita tue) Perangai aku jugak, klu org tak kenal tgk aku, pastu dia cam berangan cam mana entah, mmg aku akan jeling mau gadoh punya! kah3, itu tabit aku yg paling ketara..sbb tue org ckp aku sombong! Klu dia senyum, tetiba aku jeling jugak boleh la korang ckp YES LCW mmg sombong... tp selalunya org senyum, aku akan senyum 2 kali hebat dr dia senyum. Jgn nilai itu dari luaran k.. sbb bila korang dh kenal aku, makanya korang akan tahulah aku nie sombong ke tak... Sbb rasanya aku x sombong, maybe riak wajah aku tak mesra alam pada benda yg tak kenal.poom*

KATA ORANG aku nie suka berparty: Eheh orang yang kata nie mungkin dengki/iri hati/buruk/x fames/kianat/pemusnah... wawawa, byk nie bagik. Lcw x suka mencarot, tp bila dh carot mmg mkn hati org yg kena tu (episode 3 akan ada kisah ini) Aku berparty guna duit sendiri, tak pernah susah sesiapa kecuali kengkwn yg dtg ambik aku.. iyerlh sy kan tak suka drive.. tp rasanya tak susah jugak kot, sbb kami mmg tinggal berdekatan, lagik jimat adalah naik satu keta. kan? wink* tp setahu aku org yg ckp nie mmg dengki, cm sibuk jer nak mengata sbb diri sendiri tak sempurna. poom* kena tembak jarak 3 inci punyer! klu aku ada susahkan sesiapa tak perlh kan... cam ada pinjam duit dia tak perlh kan... tp setahu aku yg masih bernyawa nie aku tak pernah pinjam duit org jika nk g party. Aku bukan hari2 party.. hanya ujung minggu epy2 bersama teman. salah? dari korang dok umah, berangkut org siang malam hina kot!!!!! bodo*

KATA ORANG aku nie suka on9 24 jam: Aku x bole hidup tanpa tak menaip. hahaha.. boleh membawa kpd gila yg berpanjangan jika x on9. sbb tue muncul 'Caspian'. klu nak tunggu casper baik, aku dh gila rasanya.. sbb sampai skg laptop aku tue x siap2 dibaiki( macam @#$% je) on9 sampai tertidurlh.... betapa setianya aku terhadap laptop aku. wawawawa.... tp aku jugak bukan tertumpu pd on9 je ye... byk keja aku buat.. meng'edit' pic.... dowl lagu... dengar lagu.... dan seumpama dgn nya. klu kat opis tanpa laptop, perghhhh buhsan tahap gaban. Cakap org, korang pun aku tgk on9 je siang mlm... kah3 tuelh ckp org je pandai..... tp bagus on9 nie.. idaklh menjadik org yg terlambat mengetahui cerita dunia.. tak gitu?

*Akan datang 'kata orang..' akan bertambah panas.... tunggu!!

6 Comments:

At February 28, 2010 at 11:04 PM , Anonymous Anonymous said...

WawaWAwawA....

Aku kelakar baca cerita bersiri terbaru ko nie WAN. Besh2.

Kata Org yg sememangnya akan terus berckp..... tp bestlh menjd ko dan menjD kawan ko wan. Bangga aku kalau boleh sentiasa join ko punyer aktiviti.

Tak sabar tunggu ulasan ANTM plak pas nie.

-krol-

 
At March 1, 2010 at 1:59 AM , Anonymous joey said...

alamak..

nama suda naik la pulak....

yerla tak sombong...

muka kekwat tuh ada...opps...hahaha

 
At March 1, 2010 at 3:59 AM , Blogger FirstCallDayang said...

kata orang aku suka masuk kan slipar dalam mulut orang yang terlebih bercakap..ermm sebenarnyer aku nak gam jer suruh je diam...hehhehe

buat joey:
ermmmjgn suka nama ko dah mula naik kat blog..tu petanda awal tu..hehehhe sama ada positif atau negatif..hehehe tak gitu wan?

buat Krol:

aku memahami ko suka menjadi kawan wan..sbb memang best pun..tapi aku konpius sbb ko nak jadi wan..ermm ko pun malas bawa keta gak ker?
*koma sekejap

 
At March 1, 2010 at 7:16 AM , Anonymous joey said...

alamak...

kak dayang pun sudah bagi note ...

harus kena pegi melawat tempat akak dayang :)

 
At March 1, 2010 at 6:00 PM , Blogger wan khairy said...

hahahha korang mmg giler, terutama DAYANG!

krol- ulasan ANTM? wahhh baiklh tggu ianya bermula. teruskan membaca k.

joey- haha,selitkan ajer nama u tue.

FCD- selipar jer? aku teringin nak masukkan pasu bunga dlm mulut ko. wa3. org mmg ramai nk jadik seperti aku..(akan dimasukkan dlm episode 3)

Tunggu....

 
At March 1, 2010 at 8:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Sapa yg tak mau jadik mcm wan tue dayang oi? habaq sat! ramai kwn, ramai org suka berkwn dgn dia.

Nk sebut cute, tp sat lagik perasanlh wan tu. so abaikan.

Manja, sbb kena berjemput, kluaku ada kwn2 cam dia, suka jemput aku, aku nak je.

Sbb tue ceq jeles, dn nk aja jadik cam wan.

pjg ni hujah.

-krol-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home