percy jackson VS dayang

11/02/2010 adalah bufday 'Dayang' 11/02/2010 jugak 'Percy Jackson' kuar panggung. So apa lagik aku dan amal plan tuk kuar bersama bufday girl. Dayang jugak sgt teruja tuk kuar bersama, sbb ada sesi photoshoot bersama dan dia akan dibelanja sepanjang hari. hehehehe. Plan belanja itu dtgnya dari aku khas tuk dayang. Lokasi, harulah PV. Kami ber3 jer, sbb pheez sibuk kerja... Movie nie sgt tidak membuhsankan.. Permandangan indah (pemandangan atau pelakonnya? teka sendirii..) Pengembaraan cerita nie syok!! Jln cerita mudah/kemas/tersusun/damai.... Senang cerita mmg aku sukalah... Semua pelakon2nya cool.. percy jackson adalah penyelamat! itulah watak aku... poom* Paling tak menahan ialah watak dayang!!! perghhhhh sgt hebat ye... nak tahu siapa????


hahahahahha, itulah watak dayang. Kuasa dia sgt hebat yer.. walaupun bersemadi dalam peti ais, tapi kuasa mata nya.. tiada siapa mampu tandingi.. korang kena tggu cerita nie sampai habis, sbb watak dayang paling last.. time citer nie abis aku tertanya jugak, apa dh jadik ngan dayang?? rupanya sedutan itu ada diujung cerita.. kita akan tahu dimana dayang dan kuasanya berada. kah3. Dayang ko mmg DIVA! kah3. Aku bagik 4.3 bintang tuk cerita nie...

Sebelom movie start kami g pose/mkn2/ party(tetap) utk bufday dayang.. lokasinya ialah starbuck's sbb itulah permintaan dayang sendiri.... dia nak mkn kek kat situ.. sedap katanyer! So kami lepak2 sementara tggu movie.

LCW ingin mengucapkan 'Epy bufday kepada dayang, semoga pjg umur + murah rezeki + cepat kahwen + sihat tubuh badan + bahgia dunia&aqirat..' Terima kasih jugak kerna menjadik kawan yg baik utk aku. Syg opah! Selepas habis semuanya kami pulang utk acara mkn besar disebelah malam pulak... ikan siakap stim masih terbayang sampai sekarang (pheez dan papa join acara mkn2 itu). Hope dayang enjoiii bersama aku.. tp dia sendiri ckp, dia mmg enjoi klu kuar bersama aku..thx. Aku jugak org pertama tengok Qaseh hadiah bufday dari farid. Ingat ye.. aku dah cop Qaseh tu tuk dijodohkan gan casper.. Awas klu ko menduakan Casper. gitu.... hari itu berlangsung dgn meriah dan damaiiii........

*Bufday akak menyusul selepas ini... byknya nak update! pengsan la...

4 Comments:

At February 15, 2010 at 4:09 AM , Blogger FirstCallDayang said...

testing...

 
At February 15, 2010 at 4:11 AM , Blogger FirstCallDayang said...

mestilah QASEH tercipta untuk CASPER jer..first person yang tengok kan tuan dia..tapi malanagnyer cASPER still sakit kan..watak aku tak dinafikan k..memang power

 
At February 16, 2010 at 9:39 AM , Anonymous joey said...

hey.. i already watch Percy Jackson...but didn't like it so much..huhuhu

I've been reading the books, and I must tell you..the story is quite different ... not that you care I think :)

 
At February 17, 2010 at 5:02 PM , Blogger wan khairy said...

FCD- wawawa... watak ko mmg super hebat! Qaseh mmg tercipta utk casper... tak per, klu casper x sihat, aku cr casper yg baru utk Qaseh k.

joey- lain org, lain citarasanya... wink* its okey... sy x baca buku dia, so bila dh tgk movie terhibur je. maybe tgh epy kot masa tengok citer tu. kah3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home