America Next Top Model Cycle 14

Episode 1 & 2

ANTM14 kembali! Makanya LCW juagk kembali dengan ulasannya! Rancangan kegemaran semua ini dah masuk musim ke 14, makanya korang boleh bayangkan dah berapa banyak model yg dok menganggur kat luar sana. hahahahaha. Kini musim terbaru muncul dengan 13 model yg WOW hebat!! Episode pertama seperti biasa pengenalan dan penyingkiran peserta menjadik kepada 13 org! Peserta yg terpilih terus di cantikkan (makeover!!) semuanya dalam episode 1. So x ada photoshoot lagik la ye.

Clip baru! Model Baru! Lagu baru! Tyra Banks kurus ok!! kebabomm!!!

Episode 2 : Dreckitude, Portfolio 1

First photoshoot mereka ialah bogel bersama 1 prop yg mereka pilih. Perghh malatop! Aku malas ulas panjang kat sini, aku ulas kat photo mereka jer k... So korang dah boleh yer start memilih pilihan korang! terima kaseh.

Jessica - Poom* malatop. Aku mmg suka ngan model2 yg kurus.... tapiii, apa yg aku tak suka dgn dia nie, muka dia tue, terlalu cute/manis/manja TASTE cece sgt! cece ko boleh ambik dia. Mana tau menang! Mendapat pic terbaik, mmg pose dan aksi dia tak boleh dinafikan mmg gempaq! Jessica memang seorang yg sweet... pencabar yg hebat untuk ANTM14*.

Ren - Adoiiii terasa terpukul melihat pic nie! Superb bebeh!! Antara pencabar dlm ANTM14* melihat pada pose dia yg slumber, aku rasa ren antara model yg x perlu buat lebih bila pose, sbb muka dia tue dh kuat menunjukkan dia WoW! model!! hahahaha.. aku suka dia, tp cam tak nak pilih dia... korang ambiklah... tp klu boleh pilih 3 peserta aku jadikkan dia model 3 pilihan aku( tapi dah kata hanya 2 peserta, makanya jadikkan dia simpanan je la) Episode kali nie mmg aku nak mencabar sikit, boleh pilih 2 jer!!! tapi x salah suka banyak*.

Brenda - Owhhhh aku suka dia nie! time dia rambut panjang lagik aku dah suka dia! Bila MAKEOVER rambut dia dipendekkan, aku bertambah suka! Dia model pilihan aku utk ANTM14. Berani mati aku pilih dia* wawawawa... rancangan baru bermula, aku dh pilih. korang jgn nak jadik ponen pilih saat2 akhir.. Very the pengecut!!!!! X kisah la pilihan kita tersingkir awal, janji kita suka dgn pandangan pertama itu...Semustinya brenda adalah pencabar dalam ANTM14*. Bagik aku brenda sgt model! baik! Vouge! seperti biasa TASTE AKU pada model yg VOUGE bukan CUTE!

angelea - Mungkin pencabar dalam ANTM 14*, tapi nak muntah tgk sikap dia! haiyoooo... tak mo!! Dia mmg fotogenik! serius.... klu tgk diluar tanpa makeup segala, dia sgt menakutkan!! TP bila dah makeup, beraksi kat kamera, woooo berubah muka dia! tapi aku tak suka perangai dia.. harap berubah la ye!! makasih.

Raina - Aku rasa ramai kawan-kawan aku akan berkongsi model nie. hahahaha, mmg taste mereka mcm tue. So ambiklah dia ni. Mmg malatop. Cantik/tinggi/vouge/model. Aku pun suka raina nie, cam baik2 je... tapi perasaan aku utk mengambil sebagai pilihan x der. Maybe aku akan suka dia sampai abis rancangan! Pencabar dalam ANTM14*

Naduah - Botak! terbayang cam britney masuk bertanding pulak dalam ANTM14.kah3... Unik muka dia,sexi,confident klu beraksi.... Tapi bagik aku dia nie cam tak mampu mengorak langkah yg jauh dlm pertandingan nie.. sbb cam pose dia begitu sahaja wajahnya!!! sorry, korang ambiklah dia nie, doa dia x tersingkir cepat!

Anslee - wink* melihat dia terbayang Samantha. Serius... bentuk muka mereka sama, potongan rambut pun seakan. Klon yg tercipta ini mungkinkah juara? Entahlah...Tapi tak dinafikan tulang pipi dia, wow!! i like!!!!

Tatianna - Woooo!!! Vouge! aku suka dia nie jugak!!! wlpun personality dia kurang, tp aku rasa dia nie bagus dan antara pencabar dalam ANTM14*. u go girls...

simone - kulit dia canti.... muka dia ok... orangnya baik... so korang pun boleh pilih dia nie. aku malas nak ulas tentang dia nie, sbb no idea.

Alexandra - Dia nie paling besar dalam ANTM14, tapi confident catwalk dia boleh tahan, dah nama besar, so aku x berkenan sgtlah ye!! tapi dia nie baik( setakat nielah) So aku teruja nak tgk dia pergi jauh dlm pertandingan nie... mana tau kan....

Krista - oooowhhhh tidak!!! paling meluat, menyampah,carot dgn krista nie! serius buruk perangai dan hodoh!! Eeeeiii aku doa dia nie x bole pergi jauh! Arghhh tyra cam suka dia, OMG!! Tolonglah, kami tak mau teyona no 2 jadik pemenang. Tp dia nie buruks lagik dari teyona. Terlalu berangan bagus, dia nie pencetus drama dalam ANTM14. uRGGHH!! muntah!

Bottom 2:

Alasia - Aku tak tahu knp tyra simpan dia nie, dah la cam kekampungan cam mana entah, pastu rabun a.k.a buta pastu cam x cantik sgt, pastu cam hitam( mmg ANTI ngan kehitaman) pastu cam nangis cam mana entah, pandai buat buka sedeh (owhh terbayang muka amal, wawawa) tp bukan amal yg pandai buat muka sedeh.. TEED*( Larik tajuk) So cam x bertahan lama kot pompuan nie.. aku rsalah wlpun korang tahulah kan, bila tyra dah suka, silap2 top 5 dia nie dok ado!!

Gabrielle - Sayangnya dia dah tersingkir awal... aku rasa dia nie lebih berpotensi dari naduah/alasia/krista tpi dah disingkirkan ye! kejam trya banks. Poom* aku tembak dia guna peluru kapur. huhuhuhu.... so bye la gab!

Nie adalah juri yg menggantikan miss J. boleh tahan/bernas ulasannya.. tp aku rindu miss j yg sentiasa punya propnya!!!! miss J, x cakap pun kita dah tahu commentnya.. wawawawa... kelakar miss j!!! huk3.. tapi tyra nak perubahan kot, tp miss j tetap menjadik guru catwalk utk ANTM14 nie.

Klu korang perasan aku baru memilih seorang, sorang lagik pilihan akan muncul selepas ini, sebab ianya belom selesai......portfolio 2 akan muncul.

*korang boleh lah buat pilihan masing-masing , ANTM14 kini bermula...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home