America Next Top Model Cycle 14

Episode 2 : Dreckitude, Portfolio 2

Episode kedua x abis lagik wahai kengkawan, masih berterusan!! Panjang episode kali nie. Hari berikutnya selepas si Gab kena singkir, mereka diuji dgn Runway show. CATWALK BEBEH! Disini kita boleh lihat mana boleh catwalk yg mana tersungkur dipersada.wawawawa.. kesian, ada yg tersungkur dan tercampak ok! Pemenang cabaran catwalk ialah......


Brenda memenangi cabaran catwalk! Tak sia-sia aku pilih org yg pandai catwalk. Wink*


Photoshoot pulak bertemakan "beauty shot" dalam keadaan basah!! wooooo menarik jom tengok siapa yang hebat!!!!

Raina - WoW!!! menakjubkan! sgt superb! cam nak je pilih dia sebagai pilihan ke2, tp korang musti nak ambik dia kan? aku malas nak kongsi2 nie... so aku biarkan koranglh ambik dia. huk3. begitu... tahniah calon pheez( pheez ko nak ambik dia kan?)

Krista - Eeiii aku dah agak dah, Tyra sudah membuktikan ANTM mmg rancangan dia! kah3. Meluat melihat si krista dipanggil ke2. Owhhh pengsan... sapa nak ambik dia nie? maybe menang ni... silap2 krol yg ambik calon aku benci nie.. Dia tue mmg suka mencabar aku. kahkah..

Tatianna - Taraaaaa, Vouge kan! Semakin meminati si tatianna nie.. Meletop pic nie dimata aku... Terlalu italian model(ker?) hahahahahah sesuka hati aku je... wawawa..

Brenda - Pergh!! lega masih terselamat. haha, awal lagik klu dia nak tersingkir pun! yeah! Masih menjadik pencabar, dia terus melangkah dgn 2 pakej yg lengkap iaitu bole pose, dan pandai catwalk.

Anslee - Kan aku dh cakap bentuk muka dia cantik. Perghh!!! pic nie hebat bagik aku. i like.

Jessica - Makin menunjukkan taring. aku rasa dia nie pun okey tuk dijadikan model pilihan aku.. Hurmmmm tunggu dulu lah... hehehehe.. masih ingin menilai dr sudut2 yg lain.

Angelea - Tgk, mukanya berubah lagik... memang menakutkan pompuan nie.. hurmmm boleh ke pergi jauh? ishhh risau aku! kahkahkahkah.... pesaing2.

Alexandra - Cantik!!! itu jer mampu bagik tau.. kesian catwalk dia.. korang tgk la sendiri nanti k.. hukhukhuk.. 2 kali kemalangan, kemalangan ke2 aku gelak kot!! pastu baru aku sedeh2 bila dia nangis.. (nangis sbb baju terkoyak la tue!)haha.. kenangan tue! poom* tergolek.

Simone - Ok, tapi tetap biasa dimata aku. hahahahaha, mmg badi lah kulit itam2 nie, aku perasan dh lama.. musti aku tak suka! kahkahkah... hurmmm..NEXT!

Alasia - Sorang lagik. adehhh cam mana buruks entah... hurmmmm cam klu korang tgk dia, mmg cam org biasa, tak nampak cam model langsung! Ala2 student yg cemerlang gitu, tapi bukan model.Dah la bising.. cakap kuat giler!! pastu bergaduh, ya rabbi rasa nak TUMBUK je muka dia tue... loyaa..loyaa... Entahlah, tyra rabun kot!

Bottom 2:

Ren - Cian dia duduk bottom 2. Nerves jugak aku.. sib baik tak tersingkir... aku suka melihat dia pergi jauh, sbb dia mmg pencabar bagik aku. Sekurang2nya top 5 ke.. gituew. wawawa... muka dia tue unik la... aku cam nak ambik je dia duduk dalam pilihan ke 3 aku. (padahal pilihan ke2 aku masih rahsiakan siapa) hahahaha

Naduah - OMBritnye! u tersingkir!!! cian dia.. idaklah buruk pic nie.. tapi aku dh kata dia x mungkin bertahan lama, sbb pose dia memboringkan. Sib baik pheez x ambik dia nie, klu tak merasalahhhhh..wa3. soryy.... bye...

11 model meneruskan perjuangan.. pilihan ke2 aku masih aku rahsiakan siapa... tunggu, episode 3, aku bagik tau.. korang buatlah pilihan dulu okey!!! bye.... byk aktiviti aku minggu nie. Aduh!! nak demam pun ada nie...

*Semakin rancak ANTM 14 nie.. mmg ramai yg cantik dan berbakat, silap sikit jer boleh tersingkir.. NERVESLAH!

4 Comments:

At March 19, 2010 at 7:57 PM , Anonymous joey said...

yeay..

i'm gonna watch it soon after finish download..

:)

 
At March 20, 2010 at 4:51 AM , Anonymous Anonymous said...

Tu diaaaa!! antm mai dah!

aku kena update sentiasalah.

Aku cop KRISTA & ANGELEA.

hahaha, aku cabar hanq!

-krol-

 
At March 20, 2010 at 9:06 AM , Anonymous joey said...

haha..i'm watching the 1st episode ..

that black girl who use the wig and the nelly furtado ghetto wannabe is sooo funny...hahaha

and there's something weird with that Denise Richard lookalike dengan eyebrow yang bushy ..hahahaha

there's a girl remind me of whitney cycle 10(is it?)..

err my pick? I dont know yet.

i'm actually want to chose that bald girl, but since she suda pun out,maybe I need to see more.

 
At March 21, 2010 at 7:04 PM , Blogger wan khairy said...

joey-wawawa... ok, tgk la dulu puas2 nanti pilih pilihan anda...

krol- aku dah agak pun, yg mana aku x suka yg tue ko pilih. baiklh.. doa supaya x jd cam cycle lepas... tersingkir awal. wa3

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home