America Next Top Model cycle 14

Episode 3: Let's dance

Episode kali nie, mmg buatkan aku NERVES je! Brenda mengalami masalah ngan kengkawan. Pastu cam x der semangat sgt, cam terlalu byk sgt pikir.. huk3.. berdebar2 aku. Si Anslee tue suka nak carik pasal.. Siap ko!!! Minggu nie cabaran mereka ialah menari ikut tema yg diberi.. Jom saksikan terbaik dan siapa yg tersingkir....

Alasia - Dance Style: Interpretive. Hurmmm model yg x der siapa nak pilih nie, menunjukkan kebangkitan.. So mmg tak dinafikanlah cantik pic nie.. Tapi aku tetap x suka dia sampai sudah! harap2 minggu depan pic dia buruk. NEXT!

Angelea - Dance Style: Moshing. Wow!! i like... dia nie jugak makin bagus. model pilihan ke2 krol menunjukkan sesuatu yg bagus.. tak macam mula2 dulu, cam nak muntah tengok muka dia.. skg dia lebih cool...harap terus jdik baik k. Pic nie mengingatkan aku pada jaslene..

Jessica - Dance Style: Salsa. Dance paling kebaboom utk pose!!!! tapi jessica punya pose? erkkk terlanggar tembok sikit... Cam terlalu diciptakan dan KERAS! sayangggggnyer!! patot boleh lagik sexi/vouge....

Tatianna - Dance Style: Tap. Model pilihan ke2 aku dan pheez tetap bagus! tapi dia nie terlalu cantik bila pose.. dah tak VOUGE! harap boleh tingkatkan vouge nyer lagik.. hehehe... Suka dia nie, sbb mmg baik dan senyap. tapi bahaya jugak senyap kan. kang kata tak der personality. tapi cycle kali nie aku mmg nak ambik risiko.. tak menang x per, janji suka. MOOD: kasi kengkwn lain naik runway. Gitulah!!! wawawawa... tapi aku tetap harap dia nie bole g jauh.

Alexandra - Dance Style: Breakdance. Fuyoooo.. model pilihan dayang nie makin bagus, wlpun di runway tersungkur 2 kali.. wawawa.. (dayang bila ko pilih? aku tahu ko pilih dia nie, so aku letakkan sbg pilihan ko k, THX) bgus gayanya...

Raina - Dance Style: Jazz. Model pilihan pertama pheez tak menghampakan. Tp cuba tgk mulut dia dekat2, agak leper dan gerun k.. cam tersepit dicelah pintu je. wawawa... (tercarott sikit je!!) apa2 pun pose dia selumber dan agak robot!

Krista - Dance Style: Ballet. Patotlah knp negro tak digalakkan ambik ballet. Tgk krista, boleh terbakar pentas!!! OMG, buruks. Model pilihan pertama krol nie dipujik tyra melambung2, boleh pengsannn aku dgr ulasan tyra....sorry x cantik pose dia yg nie... masih terbayang pic ballet si rea(ANTM13)..itu melatop!!

Simone - Dance Style: Hip Hop. Dia nie baik orgnyer... cam senyap2 jugak.. cantik! Pose hiphop nie ok lah... kulit gelap yg baik dalam ANTM14(setakat ni la) terbayang pose Nata(ANTM8) dia jadik lelaki tue.. malatop!!! itu baru real hiphop.

Anslee - Dance Style: Rhythmic. Apa tu?? x cantik. kaku! kayu! aku akan anti ngan model yg gaduh2 ngan peserta kesukaan aku... eeeeiiii.... sakit je hati. sib baik pic dia buruks. klu elok, lagik sakit hati. hahahahha...

BOTTOM 2:


Brenda - Dance Style: African. Sayangnyer!!!! macam2 pose dia bole buat sebenarnya.. tapi hilang fokus dan kreativity. Walau cam mana pun bdn dia mmg cantik ;-) Model pilihan pertama aku nie, harapnya tak terus begini.. jika tak, cepat lah dia ucapkan bye-bye.

Ren - Dance Style: Disco. Akhirnya dia nie tersingkir. Sayang kan? sepatutnya dia boleh pergi jauh.. tapi x ada semangat utk maju dlm rancangan nie. Dia mmg dah model. Antara pencabar sebenarnya, tp sikap dia tue.. hurmmmmm...... rugik2. Aku nak tgk dia lagik, tp huk3, dah tersingkir.. byk lagik yg sepatutnya dia bole buat... Apa2 pun dr brenda tersingkir, aku lega dia yg kuar. wawawa...

* Tinggal 10 peserta.... perghhh persaingan makin dasyat... harap model pilihan aku terus maju bukan mundur. NERVES.

10 Comments:

At March 26, 2010 at 3:49 AM , Anonymous Anonymous said...

KOOLLLL!!!!!!!

aku cam nak ambik anglea tue sebagai pilihan pertama aku lah ya. tukaq na.

Krista tetap aku suka(sebab cabar ko)

brenda minggu depan terkeluarlah tue

-krol-

 
At March 26, 2010 at 5:09 AM , Anonymous joey said...

haha..bagus gak ren tekeluar..

asik tengok dia nangis ajer..

and dia pun tetiba jer ader..tak melalui peringkat pemilihan...so kureng sket personaliti..

i like jessica..tp dia neh bukan model beauty...more like actress beauty...

 
At March 26, 2010 at 10:20 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmm pandai ko tahu aku suka si alexandra...sbb dia model rangka besar yang bagus and cantik..

aku tak kira ko tetap hutang aku episod kata orang part 5

 
At March 27, 2010 at 6:47 AM , Blogger wan khairy said...

krol- mulut x bole blah..... silap2 krista yg terkeluar.. lalalala..

joey- kiranya u pilih jess la? cool... ok2.

dayang- aku tau ko suka dia... kata org episode 5 mggu depan k...

 
At March 29, 2010 at 5:40 AM , Blogger FirstCallDayang said...

tapi model brenda ko tu memang tak professional..tak tahan diuji..aku rasa dia kuar awal lah...

ermmm model kedua aku akan aku pilih bila dah tinggal 5 k..time tu mata aku baru clear sket...

 
At March 29, 2010 at 6:18 PM , Blogger wan khairy said...

dyang- klu cam tue nenek aku boleh buat.. so model pilihan ko 1 je! stop! nak pilih bila top 5, x mencabar langsung.. brenda aku tue cute, cam ala2 x bole nak gaduh2, ilang fokus... klu dia terkeluar pun aku masih ada tatianna...

 
At March 30, 2010 at 6:12 AM , Blogger FirstCallDayang said...

alah ok ler tu..ngan aku pun nak berkira ker?

nasib baik aku tunggu lima kalau aku tunggu tinggal dua jer camner..?

alah boleh ler wan..

 
At March 30, 2010 at 9:05 AM , Anonymous joey said...

aiyo..matila tunggu sampai top 5 katenyer..

takpe kak dayang..sya menyokong jugak calon akak..hehehehe :)

 
At March 30, 2010 at 6:47 PM , Blogger wan khairy said...

X BOLEH. MUKTAMAD.

alexandra menjadik pilihan ko dan joey. yuhuuu.. hebat2....

cece pilih simone.

so tinggal saki baki tak terpilih tue kita doa semoga tersingkirlah ye. kah3.

 
At March 31, 2010 at 2:44 AM , Anonymous joey said...

hahaha..just back up :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home