Avatar 3D

Semalam, aku ,amal dan chot berjanji nak kuar g PV. Saja jalan-jalan sebab amal masih cuti... jalan2 sambil shopping(konsep) So aku tuk minggu nie kerja PONTENG pi Wangsa Walk, demi kengkawan, aku korbankan kecantikan diri..(begitu) Pas abis keja, amal dtg ambik aku dan gerak ke PV. Sampai PV, choot msg ckp baru sampai umahlah, jemlah, itulah, inilah... mmg konsepnya biadap!!! (amal ckp 'wan ko carut je chott habis-habisan dlm blog ko') makanya mmg aku carot!!! eeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii geramnya aku!!!! hanya tuhan yg tau!!! sakitnya!!!! cam nak jer tarik idung chotttt tue sekuat hati ku. Hurmmmm, so aku dh benggang dan malas layan, aku ckp, 'xpe mal, kita epy ber2 jer..jom tgk wayang dan shopping' Makanya kami buat keja gila g tengok avatar sekali lagik, tapi kali nie dlm bentuk 3D. WoW!!! besh2!!! Sejujurnya aku lebih gemar tgk yg biasa jer dari 3D sebab tak terbatas, dan tak pening kepala... maaf sgt sakit kepaala pakai speck tgk wayang... kah3! Tpi demi memuaskan hati, skali skala apa salahnyaa, sbb aku mmg suka avatar!! Cool! Tapi kepuasan lebih hebat tengok yg biasa jer... Superb! Abis wayang kami pulang.. sebelom wayang start aku sempat shopping ye( wlpun ckp x nk shopping)

Harap Avatar menang besar utk Academy Awards 8/3/2010.. sokong film tue.... so tunggulah keputusannya, sbb Academy Awards slalu buat kejutan yg melampau2 jugak kadang2 tue... wawawa.. ingat anugerah malaysia jer ke suka bagi kejutan yg bukan2? wa3. Minggu nie badan aku cam x sihat sgt! mungkin sbb kena ujan dan cuaca buruk di malaysia yg panas pastu ujan.... huk3.. harap bdn ku mampo bertahan...

*Minggu nie byk perkara yg terjadik antara, aku,dia dan mereka.....

4 Comments:

At March 7, 2010 at 5:04 AM , Blogger FirstCallDayang said...

aku suka konsep antara aku,dia dan mereka..ermmm mendalam maknanyer.

Pesanan ADUN:
(heheheh dah lama tak guna ni)..dont mess with my close friends!
walaupun tidak berada berdekatan dgn mereka but still do care about them..

*walaupun tak kena ngan konsep blog kali ni..dia ada kena mengena ngan sesapa yang masih hidup 9sudah semestinyer, yang telah mati (oppss tidak sama skali) and yang bakal mati (ye ditujukan khas untuk anda)

 
At March 7, 2010 at 5:22 AM , Blogger wan khairy said...

thx dayang...... ko mmg sahabat susah/senang(ker?)/duka/suka(ker?) wawawawa....

 
At March 7, 2010 at 6:16 AM , Blogger FirstCallDayang said...

semua org leh ngaku kawan susah dan senang LCW. tapi bagi aku bukan dari pengakuan tapi dari perbuatan dan keikhlasan..

*wink*think b4 u throw

 
At March 7, 2010 at 5:29 PM , Blogger wan khairy said...

baiklh opah... mmg betul perckpan dan perbuatan kadang2 tak sama.... ckp begini, buatnya yg ado... so baik jadik joyah bisu.. kan mudah. wa3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home