Desires Of Dark Angel BY Shahnaz Khaled

Sabtu lepas aku,pheez dan kak she pi PD bersama2 photographer shahnaz Khaled utk buat shoot ditepi pandai... Konsep telah diberikan. Si naz nie dari dulu lagik nak kan aku beraksi utk portfolio dia, plan dah lama..(kan naz?) tapi cam masa tue x ada.. maklumlah aku bz kalah Dato CT. Kebetulan sabtu lepas aku mmg free, wlpun mlm tue g party... Si pheez jugak ikut... Kak she kes dia saat2 akhir ya, pagik sabtu tue dia call, aku cakaplaah nak tido baru balik party esok ada shoot... dia pun teruja tuk ikut, maka yes!!! aku suka dia ada.. Maka kami ber4 pergilah ke PD utk beraksi sexi dan panas!! wawawawawa... Sampai2 di sana lokasi pantai itu bertukar kpd belukar ye.. Serius belukar kat situ cantik... aku yg pertama shoot dulu, yg lain masih makeup!

Konsep aku paling susah dan menyakitkan... kena baring,terselit,tertidur segala diatas akar2 belukar yg menjalar keluar!! Perghhh susah sebenarnya.. kena baring ditempat yg terhad dan beraksi sensara... Sib baik konsep aku sensara, senang jugaklah reaksi wajahnya... Aku suka cara naz, sbb dia memberi kebebasan kepada model tuk beraksi sendiri dgn konsep yg diberi.. Tak payah susah2 nak tunjuk cara, aku tau cam mana (berangan hebat nie, apa salahnya janji ianya betul*) Tugas dia snap..snap..snap.. tungas aku pose..pose..pose.. kan mudah. Tapi kami byk bekerjasamalah...

Aku paling suka pic nie... merbahaya!!!

Selepas aku, pheez pulak. Konsep pheez lebih kepada superhero dan gagah walaupu ayu sebenarnya. hahahahha.. Aku suka pic kat atas tue.. mmg superhero ok.. tp cam gemok sikit. hahaha.. sihat!!

Selepas pheez, haruslah she.. Supermodel terkenal ini tak merungut yer kena masuk belukar segala.. dia mmg nak berkerja ngan naz... sama seperti aku, katanya naz bagus kerna dia tahu tugas dia, model tahu tugas model.. Ko snap, aku pose! Tengok hasilnya?? Merbahaya jugak kan? pic2 diatas adalah antaranya... banyak lagik.. dlm air pun ada... tp aku masukkan nanti, sbb x dpt lagik cd pic2 itu.. klu dapat aku masukkan..

Seronok bekerja bersama org yg kita kenal, idaklah segan utk beraksi dan memberi idea.. Nanti kita bekerjasama lagik naz...(thx semua,pheez ,she dan naz) klu ada projet besar2 jgn lupakan aku.. Wink* Pas habis shoot, kami berangkar ke pantai kemang utk mandi dan makan.. pastu baliklah sebab sebelah mlm punya jadual x bole ponteng!!! nanti kena tolak markah. hahahahha.. dalam perjalanan balik badan aku mula sakit2, dan bahu aku rasa peritttt sgt!! merasalah....

*photoshoot akan datang lebih cool rasanya.. nantikan.

3 Comments:

At March 17, 2010 at 1:59 AM , Anonymous Anonymous said...

WOW!

Lama aku x lawat bloq hanq wan,

dh Model ke? ngan kisah kata orang!

mantop blog ni.

Maap na, aq bz siket skg.

Terus update, aku BACA nanti.

-krol-

 
At March 17, 2010 at 7:07 AM , Blogger FirstCallDayang said...

wah cantik gambar ko...tapi gambar pheez cam hulu balang jer..hehhehhe
cakap dia jgn marah k..

 
At March 17, 2010 at 6:51 PM , Blogger wan khairy said...

krol- wahhh bz sgt ko kan? ok2.. aku update je klu ada cerita...

dayang- makasih... mmg konsep dia hulu balang a.k.a pahlawan.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home