America Next Top Model cycle 14

Episode 4: Vampires

Episode kali nie disajikan dengan drama 'bergaduh' Anslee Vs ratu bising dalam ANTM14 iaitu Alasia (mmg kaki carot/mulut bising/aku x suka dia). Setiap episode ada je.. Photoshoot kali nie aku suka.....mari saksikan model pilihan siapa yg tersingkir....

Alasia - Sekali lagik diumumkan yg terbaik oleh tyra.(ko mmg hantu!!) Hurmmm sakit otak aku! klu dia menang, koleksi pemenang ANTM yg aku tak suka akan bertambah! huhuhuhu.... Aku tak nampak dia nie model yg hebat.. biasa-biasa je. klu model gambar maybe la kot.. tue pun klu kena dgn tema nya.. Bencilah senang cerita. aku harap dia tak menang !!

Raina - Model pilihan pheez nie seperti biasa memberi yg terbaik. Aku suka pose dia. Walaupun musti sakit je hati model lelaki tue, sbb wajahnya kena crop!!! kahkahkahkahkah....

Brenda - Akhirnya dia kembali dalam pertandingan!! Episode kali nie rambut dia dipotong lagik.. kerna tyra nak rambut dia dipendekkan lagik supaya nampak VOUGE! Brenda je antara model yg tak guna banyak darah utk mewujudkan kelainan.. tak perlu byk darah klu muka tue dh baam baam boom! wajah vampire nya dipujik... fearssszz...

Tatianna - Yes, pemenang cabaran tuk minggu nie terus bagus beraksi. Model pilihan ke2 aku dan pheez nie tak menghampakan lagik setakat nie.. makin bagus....

Alexandra - Wow!! i like... Dayang mmg pandai beraksi bersama2 darah. wawawawa... Model pilihan joey dan dayang makin bagus. Walaupun dia nie mok-mok, tapi aku suka kewujudan dia dalam ANTM14. Tak macam whitney dulu, benci yg teramat sgt!

Jessica - Banyaknyer darah!!!!!! mungkin dia perlukan itu supaya naampak hantu.. Wajah dia nie kan cute2, cam mana buat pun tetap x gerun. so gunalah darah yg byk tuk menampakkan hantu itu. wlpun di mata aku cam keguguran je.wawawawa.. sorry.

Angelea - hurmmm biasa! x takut langsung! model pilihan krol nie feeling je nak jadik hantu chantik.hahahahhaha....

Krista - Sekali lagik model pilihan krol... hurmmm x bagus jugak dimata aku. klu bagus pun tetap kata x bagus, sbb cam x suka sgt... tp aku lebih suka dia berbanding Alasia. pose silang tue dia biasa org buat!!!! cam ponti beristirehat je dlm tab mandi. Tapi still terselamat la.. senyum la krol.

BOTTOM 2:

Anslee - Sepatotnya dia yg tersingkir! tapi sekali lagik tyra mewujudkan drama/alasan yg tak munasabah utk terus kekalkan dia. ish2, tak patot sgt!!! mmg gambar nie paling buruk dlm ANTM14, tp dia terus terselamat. hurmmmmm.... minggu depan kot tersingkir.. opss!! Tp episode kali nie dia cam baik pulak ngan brenda kan, so aku cam ok-oklah... harap klu terus baik, maybe aku suka la kan.. klu gaduh lagik, mmg aku sumpah balik la. wa3.

Simone - Percaturan cece utk memilih model kulit hitam pertama yg dia suka tidak membuahkan hasil. akhirnya simone tersingkir.... Sedih melihat model pilihan cece tersingkir awal. Padahal ada je model lain patot tersingkir dulu berbanding simone. hurmmmm.....

*Makin menakutkaan ANTM14..... pertandingan makin sengit, silap sikit je, mmg bye-byelah model tue.. huk2. Harap2 model pilihan aku akan terus bagus....

6 Comments:

At April 1, 2010 at 11:21 PM , Anonymous Anonymous said...

WOOOOO....

kesian kawan hanq tue wan..

sib baik aku masih bertahan.

Cece ambiklh krista, dia pasti juara

huahuahuahua...

go krista/angelea.

meriahhh pi penang na... x sahaq pun pi sana ;-(

-krol-

 
At April 2, 2010 at 5:00 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmm pilihn aku yang kedua sudah semestinyer ko tak suka kan wan..tapi aku nak tema black n white..hahha sbb aku tak der sikap perkauman kecuali yang busuk...hahahhahahahaha

buat cece...tapi kuar awal model ko...sbb persaingan sengit sgt..

 
At April 2, 2010 at 7:04 AM , Blogger wan khairy said...

krol- krista juara??/ rabun ke apo?
kena bagik tau ke g penang? bg la no fon!! kahkahakh...

dayang- pilihan ke2 ko tue bakal kena bom... aku x suka dia bukan hitam semata, tp buruk/busuk/beranggan/ badut. thx. x kisah ambiklah.... pilihan ke2 ko bakal dicarot habis2an.. so doa dia x tersingkir la ye... boleh ko menang! klu tersingkir, party beb!! bernanahlah mata ko baca nanti. kahkahkah..

 
At April 3, 2010 at 5:54 AM , Anonymous joey said...

nasib baik jess ngan alex selamat..hehehe

p/s baru lepas tgk :)... rasa memang gambar anslee tak menarik langsung...

 
At April 3, 2010 at 9:52 AM , Blogger FirstCallDayang said...

ALAH AKU TAK PILIH DIA PUN MEMANG AKU SELALU KENA CARUT NGAN KO KAN...

tak gitu wan?

 
At April 3, 2010 at 10:54 PM , Blogger wan khairy said...

joey- kan?hurmmmmm.. tak pe la, janji jess dan alex u terselamat.

dayung- aku x kutuk sgt pun alex!! sbb aku ok2 je ngan dia... tp bila ko pilih pompuan hitam yg mulut cam pepet ehh silap pipit bising tue, mmg ko akn dicarut spjg episode ini berlangsung! kah3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home