America Next Top Model cycle 14

Episode 5: Faux Fashion

Kali nie punya episode drama gaduh x der(bagus yer), drama iri hati tue biasalah ( anslee). Episode kali nie tetiba byk tunjuk tatianna (petanda!!) so aku nerves la yer..... sbb selalunya klu kerap tunjuk tatianna (or sapa2) maka itulah rakaman terakhir dari dia. hukhukhuk... malas cerita panjang mari saksikan photoshoot kali nie yg bertemakan 'FAKE'.

Jessica - Dia nie masuk set, terus menjadik liar ok... macam2 pose dia buat!! WOW.. mmg tema ko jugak jess... 'FAKE'. Dia jugak menang cabaran tuk minggu nie.. clap3. Pic dia rasanya byk yg cantik, sbb dia mmg kreatif pose! so selayaknya dia bertahan.. makin menjadik2 model nie.. Model pilihan joey nie boleh pi top 5 jika berkelakuan liar begini. kah3.

Angelea - Klu bab2 fake, buruk, hodoh atau seumpamanya mmg memberi kelebihan kepada model2 yg x cantik mana utk menonjol. kah3( maaf krol) pilihan pertama krol nie mmg bagus yer tuk photoshoot kali nie.. masuk POSE..POSE..POSE.. DONE! kah3, mmg senang, sebab konsep dia mmg dah sama ngan realiti. kwang3. Tapi jujurnya aku pun mmg suka pic dia yg nie.. superb!! Slumber!! Gempaq!! yeahh.

Raina - Masuk set jer, aura sampai.... Bagus tul! Pilihan pheez nie mmg bagus! layak ke top 5 jugak nie.. Hurmmm aku nak jadikkan dia sebagai pilihan ke3 la ( ada sebab ok) kah3... sebagai tuan rumah, aku bole pilih 3. tetiba. kahkahkahkahkah.. apa2 pun aku mmg suka dia jugak wlpun tak pilih. Tak kisahlah ye... janji dia nie masih bertahan.

alasia - Hurmmm model ke 2 pilihan dayang nie pun terselamat sbb kena dgn temanya 'FAKE'. Walaupun dia model yg menunjukkan kemajuan dlm antm14, aku tetap x suka dia sampai abis rancangan nie... Sorry!!! aku rasa dia pun bole g top 5.( meluatnyer!!!) harap2 rasa aku x betul la. Amin.

Brenda - Nerves la aku dgn dia nie!!! cam babis pun ada. Masuk je set, perghhh aku nerves!!! dia ilang aura sikit.. jgn lena brenda oiii* silap2 minggu depan ko tersingkir, padan muka. Pilihan pertama aku, dan pilihan ke3 pheez tetap hebat !! mungkin x byk pic yg cantik, tapi akan terselit satu yg boom!!! Aku harap dia mampu bertahan ke top 5. Klu dia ilang punca lagik, mmg bye la pas nie... apa2 pun brenda tetap dihati ku....

Krista - Pilihan ke 2 krol pun oklah... bagus.... Warna hijau tue mmg kena dgn kulit dia.. naik ok!! aku tgk pic nie aku suka pula... mungkin tema 'FAKE' nie kena dengan dia.. kah2.. nampak cam anak patung hangus.

Anslee - Sekali lagik, patotnya dia tersingkir.. pic nie nampaak lemah/longlai/tak bermaya / lesu (sama je nie) serius, pic nie buruk giler. Tapi terselamat sbb ini adalah rancangan tyra banks. THX.


BOTTOM 2:


Alexandra - ooooooo hampir tersingkit dayang! kahkahkahkah... next time la nie. kah3. dia nie tetap nak pose sisi... klu pose dari depan rasanya terkoyak kot pic dia!!! hairan aku, dah ditegur, tapi tetap pose sisi.. ko dah kenapa???

Tatianna - Kejam nyer!!! huk3!! model ke2 pilihan aku dan pheez mengucapkan bye2. Bagik aku buruk lagik pic anslee dan alexandra... tapi dia yg tersingkir.. kena ingat sekali lagik ini adalah rancangan tyra banks*. Apa2 pun aku masih ada brenda dan anak angkat raina( gitu) so x kesah sgt si tatianna ni tersingkir (ayat penyedap hati).

*Aku mimpi si jessica menjadik pemenang dlm ANTM14, tapi memiliki badan Alexandra dan kulit Alasia. apakah mereka top 3? OWH no!!!!!!

4 Comments:

At April 9, 2010 at 7:59 AM , Anonymous joey said...

bagus jessica..keep it up!!

tapi apsal alexandra prestasi menjunam?? nak kena babab neh..hehehe


p/s I thought I see angelea pic 1st then baru jessica, skrg jessica 1st, baru angelea???

blum tengok lagi episode neh..thank inchek wan :)

 
At April 9, 2010 at 7:59 PM , Blogger wan khairy said...

joey- hahahaha, perasan aja dia... tersalah susun yg no 1 dan 2 tue... tertukar... nanti tgk la ye.

 
At April 11, 2010 at 2:26 AM , Anonymous joey said...

ooo...ok..dah faham...

tp mana dapat gambar2 neh?

hehehe

 
At April 11, 2010 at 6:41 PM , Blogger wan khairy said...

ANTM kan ada fb. so kat situ semua pic2 ada.hehehe..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home