America Next Top Model cycle 14

Episode 6 : New York Women.

Episode kali nie byk giler drama-drama yg menyakitkan hati aku...dah ada puak dalam ANTM14. Antara puak baik dan puak jahat. antara puak cantik dan puak exotik. Puak baik/cantik terdiri daripada Raina/Jesicca/Brenda. Puak jahat/exotik terdiri daripada Alasia(ketua)/Krista(penolong kanan)/Angelea(penolong kiri)/Alexandra(lalang)/anslee(batu api). So skg aku akan berpihak pada group Raina/jesicca/brenda (aku sokong sampai abis ANTM) puak satu lagik aku akan benci sehabis daya walaupun antara mereka adalah pemenang( harap2 tidak!!!) Ketua gaduh ANTM14 alasia seperti biasa akan meninggikan suaranya bila gaduh(satu america dh benci dia, tp tyra masih simpan, sbb dia lah satu2 peserta yg wujudkan 'DRAMA') owh mari saksikan photoshoot mereka kali nie.... Sesungguhnya episode paling dibenci oleh aku...

Angelea - Penolong kiri dipanggil dulu oleh tyra!! hebat!!!! Dia nie dlm gambar mmg cantik, tapi bila diluar gambar macam jelangkung aku tgk!!! mmg tak minatlah.. Hari tue dah baik2, tetiba perangai busuk dia kembali dlm episode nie... haiyooooo.. wlpun pic nie diakui cantik tapi aku tetap x minat dia.. sorry krol aku x boleh blah ngan dia. thx.

Krista - Penolong kanan jugak hebat ye! ternyata group exotik sgt menjadi minggu nie. tunggu korang!! Awas!! Senyuman kak pora itu dipujik juri.... aku x suka senyuman tue... cam zombie je. So mmg nahas lah bila aku x suka mmg x akan ada pujian selain kejian... sorry skali lagik pada krol kerna kedua2 pilihan anda mmg aku benci sampai sudah. sekian....

Raina - Anak angkat aku nie antara yg wakil yg mampu menepis calon2 exotik/jahat dalam ANTM kali nie... Aku harap raina akan terus bagus ye. Pilihan pheez dan aku ni diharapkan tidak tersingkir, klu tersingkir minggu depan, aku dh malas nak ulas. terima kasih.

Jessica - Gelaran baru utk dia 'Kawan baik'. So aku akan suka dia jugaklah ye... sebab dia tergolong dlm group2 cantik/baik. Joey kita kongsi ye..... sebagai pilihan 'kwn baik'.. aku harap dia jugak mampu tuk terus bertahan lama... sbb hanya tinggal mereka berdua dlm pertandingan nie utk menentang puak2 jahat!!

Anslee - Batu api ini agak sunyi tuk episode kali nie, drama pun lite2 jer... aku mmg tak minat dia la yer dr dulu lagik.. so malas comment.. bagi aku pic nie cam plastik..senyuman tue x seberapa nak ikhlas.

Alexandra - Aku pun hairan si gemok nie bertahan lama dlm nie..(wahhh terus membenci ni) kah3. Bagik aku pic nie x menceritakan apa2 kecuali nampak cam juling je mata tue.. bye.

BOTTOM 2:

Alasia - Tak tersingkir yer walaupun pic dia buruk!!! Sebab dia ketua dramaa.. x mungkin tersingkir awal.... paper pun aku rasa ko tak akan menang!! itu yg pasti... klu menang, tyra mmg babi.(maap tercarot)

Brenda - Pilihan pertama aku dan pilihan ke3 pheez terpaksa akur dgn percaturan/drama dlm ANTM14 kali nie. tersingkirnya brenda aku hanya ada anak angkat(pilihan ke3) dan kawan baik(jess) je utk di sokong dlm ANTM14 kali nie.... klu kedua2 itu tersingkir jugak pas nie, maka aku x der siapa nak sokong kecuali melihat kelahiran pemenang yg akan dibenci!

*mampukah group baik yg berbaki 2 akan melawan group jahat yg masih banyak? WOW!!

5 Comments:

At April 15, 2010 at 9:42 PM , Anonymous Anonymous said...

WAN!!!!

Aq suka hang punya carot dari pujik, kelakar boduh!!!! sebb 2 aku ambik krista Dan angelea... suka dgr carotan hanq.

Apa-apa pun brenda hanq cantik, raina dna jess ada lagik tue. so lawan la!!

-krol-

 
At April 16, 2010 at 6:21 PM , Anonymous Joey said...

patutla i sense macam ada kegeraman yang melampau

hahaha...


takpe..lain kali bleh pilih lagi..

geng baik ngan gen jahat katenyer..ala2 powerpuff gal plak dah...

hahaha..nak kongsi? bleh bleh ..kita kan kawan baik..hehehe

 
At April 18, 2010 at 7:07 PM , Blogger wan khairy said...

krol- ko dr dulu mmg suka tgk aku carot dr pujik! tahu sgt dah!! apa2 pun aku tetap x suka ngan pilihan ko angelea tue... jahat!!!!!!

joey- tuelh tinggal 2 je geng baik... yg lain jahat kecuali alexandra la, cam x tahu nak pi ke geng mana.. ansle pun cam was2... yg lain mmg confirm jahat!!! kah3. x per i ada raina ngan kwn baik lagik..

 
At April 19, 2010 at 10:43 PM , Blogger aznin said...

sial kan alasia dgn angelea?
suke carik pasal!!

 
At April 20, 2010 at 7:03 PM , Blogger wan khairy said...

aznin- tahu x per!!! x sbr nk tgk mereka berambus dr antm!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home