America Next Top Model cycle 14

Episode 7 : Big hair day

Minggu nie drama x byk sgt kecuali party si krista dengan Angelea tetang penyingkiran brenda. Manakala geng2 baik raina dan jess cam sedih2 sikitlah... tapi mereka kena teruskan perjuangan geng2 baik dlm ANTM14. Minggu nie jugak adalah minggu terakhir mereka kat situ, pastu terbang ke New Zealand (hanya 6 org je, 1 lagik akan tersingkir) So mari saksikan photoshoot mereka kali nie... hanya gunakan rambut sebagai prop!

Krista - Pic nie mmg mantop! krista mantop episode kali nie. Tapi aku tetap membenci dia.. cam rangga ayam aku tengok krista nie! Rangka ayam hangus!!! so bagik aku klu dia juara, boleh la runway bersama teyona buruks tue.. owh!!! harap2 tidak!!!! Aku x suka la pompuan nie..serius..

Angelea - Satu dunia dok kutuk tyra skg!!! itu yg selayaknya!!! kahkahkahkah.. apa benda pic nie ke dua terbaik??? RABUN ke BODOH tyra tue? Seriua pic nie buruk antara yg terburuk dalam sejarah ANTM14. Aku mengutuk nie bukan semata2 aku benci si angelea.. tapi sejujurnya pic nie buruk! selayaknya dia tersingkir... tak tersingkir pun idaklah pic ke2 terbaik!!OMG! cycle kali nie punya drama mmg babi... terburuk beb!!!

Raina - pilihan aku dan pheez nie menjadik anak tiri.. asyik top 3 jer . Padahal pic dia nie lebih meletop berbanding angelea dan krista... Aku tak paham ngan juri2 kali nie... dok pujik bagai nak gila, tapi tetap x dipanggil dulu. Biawak sungguh! Apa2 pun dia terselamat dan meneruskan perjuangan geng2 baik.

Jessica - Yes!!! kawan baik terselamat jugak.. maknanya kita akan melihat seorg geng jahat tersingkir..itu yg pasti!!!! Lega melihat dia dipanggil oleh tyra... yeahhh.... muka si jess nie mmg terlalu baik dan cantik la.. wawawa.. x perlh... wlpun x vouge, janji dia baik dan sweet.. aku sokong je.

Alasia - Ketua jahat x cari pasal dah!! dah pas kat krista dan angelea.. maybe sbb dia duduk bottom 2 minggu lepas, so minggu nie nak fokus la.. walaupun tetap lambat bersiap!!!! padan muka kena tinggal dan turun tagga. kah3. layak!!! aku harap dia x bertahan lamalah kat New Zealand sana. bye.

BOTTOM 2:

Alexandra - Aku cam selesa klu dia tersingkir.. tapi terselamat lagik... maybe tyra nak bagik dia minum susu kambing kat New Zealand sana kot.. so tak pe lah, maybe pas nie kot! xder benda nak pujik.. biasa-biasa je pic nie. NEXT!

Anslee - Bagik aku pic dia nie idaklah buruk mana kecuali nampak kaku je la! wawawa.. atau tyra x nak dah model yg ada anak nie g New Zealand.. takut meroyan dok rindu kat anak dan suami. so dia disingkirkan.. aku skg dh tak kisah siapa tersingkir dlm geng2 jahat... jgn singkirkan jess dan raina sudah!

* 6 peserta tinggal... geng jahat masih menguasai.. huk3.. harap minggu depan ada antara mereka yg tersingkir lagik...

2 Comments:

At April 28, 2010 at 2:41 AM , Anonymous joey said...

I'm back!!

Pegi New Zealand pulak..

bila nak pegi Malaysia neh..macam Britain Next Top Model tuh..

 
At April 29, 2010 at 12:04 PM , Blogger wan khairy said...

hahahhaha..kan... klu dtg malaysia, i nk jd juri jemputan.kah3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home