America Next Top Model cycle 14

Episode 8 : Dramatic black gown

Minggu nie first photoshoot kat New Zealand. Tak sabar nak melihat mereka beraksi.. dan juga goes see utk 6 peserta itu.. pemenang adalah Angelea, sbb personality dia hidup dan catwalk dia ok. So menanglah dgn bangganya....(adehhh) ... Aku lebih teruja tuk bercerita photoshoot mereka kali nie sbb ianya sgt menarik perhatian... One dress utk 6 peserta... Kita dapat melihat aksi mereka yg berbeza utk dress yg sama. Sapa kreatif dan malatop?? jom saksikan ....

Krista - mendapat panggilan pertama tuk 2 minggu berturut2. Dia nie semakin yakin dan bagus.. Walapun tak suka dia, aku terpaksa akur pic diatas mmg kebabomm!!! Aku rasa dia nie boleh g final... Tapi aku x nak la dia menang, sbb cam teyona kan... Tapi tyra suka dia, maybe lah dia menang kot!!!! (hurmmmm..... boring).

Alexandra - pergi goes see, tapi satu pun x nak tempah dia... so bukaklah mata tyra oiii!!! Aku rasa pilihan ke2 tyra nie salah. Mmg lain pose dia, muka dia... tapikan cam x menarik dimata aku. Cam x nampak Vouge baju yg dipakainya... cam nangka dalam sarung.. sorry... tp dia antara yg ok di set utk minggu nie.... Pandai pose, tapi kenapa pic nie diambik? entahlahhhh.....

Raina - Sepatutnya nie lah pic ke2 terbaik tuk minggu nie.. Tapi si raina nie selalu dipanggil no 3 oleh tyra. Cian dia.. Superb kot pic nie... bagik aku pic nie terbaik lagik dr Krista, kerna nampak terlalu mewah dan dramatik. Panggil yg pertama pun aku setuju. apa2 pun semua juri pujik Raina... kerna dia mmg Vouge. aku rasa raina boleh ke final jugak bersaing ngan krista. Dan harap terus menang, kan bagus!!!!! Pilihan aku dan pheez terus maju setapak kehadapan.

Angelea - Dia nie hilang fokus! terlalu nak fokus pada baju, makanya menjawablh. wawawa.. tahu pun cuak dan nangis.. kah3. aku rasa dia nie pencabar raina dan krista utk ke final. Hurmmm... Tapi klu dia ilang fokus lagik minggu depan, maybe akan memberi peluang kepada model2 lain. (jom berdoa semua, kahkahkah). Tapi jika cemerlang maybe boleh sampai ke top3, atau terus ke final. Nerves.... jika Krista dan angelea berjaya ke final, maka tak bermaknalah ANTM14 bagi aku,. thx.


BOTTOM 2:

Jessica - Nerves aku melihat dia duduk bottom 2.. tak nk dia tersingkir lagik, kesian raina x der kwn nanti.... sib baik terselamat. Maybe sbb tyra dah buhsan dok selamatkan peserta yg tersingkir minggu ni. (yes!!) Geng baik masih meneruskan perjuangan.. Jess nie mmg chantik dan cute, pose dah meletop, cuma muka dia tue, terlalu sweet dan cantik. So harap minggu depan dia fokus pada mukanya supaya nampak VOUGE . Klu dia berjaya kuarkan wajah yg Vouge, musti dia mampu tuk tepis angelea atau krista (ker!) hahahaa... tp aku doa dia mampu lakukan.. klu x mampu, x dapat den nak nolong. Tapi bagik aku pose diatas nie mantop, cuma muka je sweet sgt.

Alasia - AKHIRNYA!!!!!!!! Puas hati aku melihat dia tersingkir... atleast x bingit sikit telinga dalam umah tue nanti... Ketua dah tersingkir.. kuncu2 bila lagik? ikut sertalah ketua. kah3. Aku sgt berpuas hati tyra x selamatkan dia lagik... klu tyra selamatkan lagik dia, mmg kena carot lagiklah tyra oleh seluruh umat di dunia ini. (wa3)Tersingkirnya alasia maka tinggal 5 peserta lagik.. Semakin sengit, mana buat silap pas nie, nescaya dialah akan tersingkir.

*top 3 pilihan aku ialah krista/angelea/raina..ikut prestasi sekarang la... klu bole nak masukkan jess, baru cam cool. so sama2 tunggu dan lihat, kejutan sentiasa berlaku dlm ANTM. Tengok2 alexandra yg masuk top 3... mampos pengsan aku.

4 Comments:

At April 30, 2010 at 2:41 AM , Anonymous joey said...

aiyo ..motif jess duduk bottom two??

tak sesuai ok..hahahaha

 
At May 1, 2010 at 6:33 AM , Blogger wan khairy said...

kannnnn.... tuelh tyra tue ngok ngek... tp mungkin nk kasi jess lebih baik kot tuk masa mendtg..

 
At May 2, 2010 at 11:54 AM , Anonymous joey said...

siapa kata rupa "commercial" tak boleh berjaya??

Nicole(cycle apa ntah..6 kot) bleh jer menang..hihihi

P/S tapi betul jugak apa aku cakap dulu. Jess ni beauty actress, not beauty model..apa2 jer la aku mengarut neh..

 
At May 8, 2010 at 6:23 PM , Blogger FirstCallDayang said...

go alex..go alex...go alex...
hahahhahaha berapi ko wan yer..


ermm tak per ...aku suka tgk dia

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home