The Crazies

Semalam aku dan reff g nonton cerita ni kat PV. Mula2 nak tgk citer 'Hooperz' tp cam terlambat 10minit...(sib baik lambat, klu tak melepas tgk citer yg aku tgk ni). Tak tgk pun preview citer nie kat mana2 tv, tp melihat poster dia, aku cam tertarik tuk lihat film ni. Walaupun duduk 3 dari depan aku tetap sanggup, sbb aku rasa citer nie besh!!!(naluri aku kuat berkata itu) So aku dan reff tekad tuk tgk jugak. Ternyata tekaan itu TEPAT! Start je cerita, film nie dah tunjuk bencana yg menimpa... pastu dia ulang 2 hari sebelom bencana itu menimpa... Perghhh lagik la tertunggu2 aku. Sebenrnya yg ditunjuk permulaan itu adalah tengah2 cerita, ingat hujung... so ternyata citer nie penuh dgn kejutan/ngeri/takut/nerves/terangkat!!!



Dari mula, cerita nie dah menakutkan.. hahahha.. Paling ngeri part dalam klinik.. wawawa sampai nak terbangun2 aku untuk mengelak mesin tue (korang tgk, korang tahu). Bermula dari seorang, virus dlm cerita nie merebak..... Menjadik gila dan x berperasaan/ganas membuatkaan cerita nie menakutkan. Ala2 cam cerita Zombie..cerita nie punya penceritaan lagik menarik dan unik. Virus yg tersebar berpunca dari air... apa ada dalam air itu?( g la nonton!) Kesian penduduk dalam cerita nie... hukhukhuk.... Paling babi, aku la ketua jerit ... kah3.. serius cam sial je, dah la duduk depan.... so bila part2 terkejut tue dtg, mmg x sempat nak kunci mulut. Bila aku jerit, satu panggung jerit..(ada pengikut, kira ok la tue. kahkahkahkah) Para pelakon dlm cerita nie, perghhh hero sgt sexy /kuat/penyayang. Heroin pulak tabah/gigih. Malas cerita panjang, aku cadangkan korang g nonton cerita nie.. tak rugik aku rasa. 4.5 bintang tuk cerita ni.

Mampukan anda melawan virus ini? dan mengatakan anda tidak sakit? jawapannya tidak! Anda harus ditembak mati/bakar. Bagaimana tuk mengelak dari virus /org gila dan askar? Anda perlu terus lari dan bertahan.. mampo kah anda? jeng..jeng...jeng...

*sempat shopping kasut baru!!! yes!!! minggu yg penuh bz tapi bermakna...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home