kaki wayang

Hari nie, wisma central x der letrik, so aku dan budak2 opis plan tuk merewang ke klcc sambil tgk wayang... cerita terawal ada, yg tue kami tengok.... Makanya sampai2 klcc citer 'Shutter Island' lagik 10minit nak start, so kami tgk la citer nie... Yeah!!!! Klulah bos tau nie, masak la kami2 ye... tp aku pun bos jugak.. x kisahlah...(gitulh x nk mengalah) Cerita shutter island nie bagus ye. sound dlm film nie, boleh tahan menakutkaan dan kuat ye! wawawawa... paling menarik cerita nie memerlukan kita berfikir dan mendebarkan.... Paling penting aku tertipu tengok cerita nie... Walaupun dah habis cerita aku still cam tak nak percaya itu.. kah3.. pandai pengarah cerita nie...(siot sgt!!!) Tipu helah yg digunakan sgt la lahanat. aku terpedaya melihat film nie.. uwaaaaaaaaaaaa!!!!! Walapun dia dh menerangkan kesudahannya diujung cerita aku still cam blur.. krik..krik..krikkk(sound ANTM) babi, tertipu aku.... apa2 pun hiburan yg best di hari bekerja. kah3. aku bagik 3.9 bintang tuk cerita ni. Pas abis movie kami bergegas pulang ke wisma central sbb letrik dah ada...(letrik x der 45minit je, tp kami layan movie 2jam!! mampo?)

Hari tue( tak ingat bila) aku ngan amal g layan citer nie kat PV. Apa yg aku ingat ialah aku demam time tue... tapi tetap gigih g..(mc rasanya time nie,kah3) Dari dok umah meroyan sorang2, baik g layan movie.... Cerita dia x segempaq POSTER dia. hahahahah.. biasa-biasa je. Padahal aku megharapkan luar biasa tuk cerita nie....(sedikit hampa la ye) jln cerita senang giler paham, tetambah klu korang dh tgk Percy Jackson. Watak2 dia sama je, pelakon je lain... hehhee..penting skali watak dayang tetap ada dlm tue.. clasz.. cuma kali nie berbentuk ular terus, x mcm percy jackson rambut jer byk ular... wawawawa, apa2 pun kuasa mata, dan kepala kena penggal tetap sama (cam tuelh nasib dayang) kah3... Aku enjoi tgk citer nie walaupun sakit, sementara amal tidur dlm panggung....(hampeh!!!) aku bagik 3.5 bintang tuk cerita nie, simple dan mudah paham sgt, so kedekutlh sikit bintangnyer.. wawawawawa...

Dayang dalam keyangan.. tetap pose cantik wlpun setiap kali beraksi kepala kena penggal*

*tak sabar nak tgk cerita Iron man 2 dan magika pulak pas nie....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home