America Next Top Model cycle 14

Episode 9 : bayang-bayang

Episode kali nie JELAS menunjukkan tyra banks mmg #$%^. Cycle paling dibenci oleh aku lah cam nie.... kah3. Jelas jugak menunjukkan jika pemenangnya si rangka ayam hangus itu, dia akan menjadik pemenang paling dibenci oleh semua( tak percaya? g la cari comment ttg rangka ayam hangus itu di mana2, bersepah ok) . So aku tak kesahlah, aku bukan satu2nya yg benci krista. thx! Kali nie photoshoot berkaitan ngan bayang2.. Konsep chantik... Tyra banks adalah photographer tuk episode kali nie.... jom saksikan hasilnya...

Krista - 3 kali dipanggil dulu oleh tyra. Hurmmm.... tyra mmg suka di rangka ayam hangus nie.. Aku pun pelik, x perasan ke buruk sgt pompuan nie.. warna kulit dia aku sukalah chantik.. tapi perangai dan personality krista meloyakan... klu dia menang, mmg dia adalah pemenang paling dibenci oleh aku.. Sorry, akan menjadi cycle paling buruk dlm sejarah pembikinan!!! Aku rasa dia akan ke final, wlpun siang malam berdoa agar ianya tak terjadik..

Alexandra - Sekor lagik makluk x sedar diri dalam ANTM14, time mula2 dulu bukan main baik, skg yg ado!! Dah geng ngan krista, so perangai pun hangus* la.. Serius buruk perangai jugak si alex ni.. Tak sedar ke ko tue gemok dan klu menang pun, JENUH nak berjuang dlm dunia supermodel. Tengok apa jadik pada whitney? Entah2 dah kahwen anak 6. Hanya tocarra je paling berjaya dalam pembikinan.. dan dia jugak disenangi dan baik... klu jahat mmg tak kemanalah. Walau apa pun, aku x nak lihat dia di runway (dh la catwalk buruk!!)

Angelea - Sepatutnya dia yg tersingkir.. Itulah yg dibahas oleh semua pemerhati... akan tetapi dah kata rancangan tyra banks, maka menjawablah... Bayang-bayang hanya sejemput, boleh kata pic nie kebabommm!! babi je... Aku tak nampak sesuatu yg menarik kat pic nie, kecuali nampak seorg manusia cam terkepit atau tgh tahan nak berak tapi malu2.. owh!! entahlah... Paling penting dia dah x sebulu ngan krista.. dulu kawan ciom mulut.. merasalah... skg krista dah ada kawan baru, dia meroyan lah.. tuelh perangai buruk, kejap je dpt balasan...


BOTTOM 2:

Raina - Inilah akan terjadik jika tyra tak seberapa nak berkenan! walaupun melatop, tetap ada je point tuk tendang!!! Pilihan aku dan pheez meneruskan perjuangan walaupun selalu di anak tirikan.. Bagik aku pic ni superb.. bayang-bayang jugak Cool. entahlah.. aku harap sgt dia ke final, tue je lah seri dan kenapa aku perlu lihat ANTM14 sampai habis.

Jessica - Kesian kawan baik aku ni.. Hurmmm.. bagi aku pic nie sgt cantik... jess nampak vouge sgt! bayang-bayang jugak cantik je.. Tapi seperti biasa tersingkir sebab jess nie nampak biasa-biasa.. waklu* Pilihan pertama joey terpaksa ucap bye-bye....

* Minggu depan 2 org akan tersingkir, dan 2 org ke final... aku harap yg tersingkir itu biarlah Alex/Angelea, final Krista/Raina.. pemenangnya biarlh Raina. walaupun x kuasa nak melihat krista di final... Aku x nak lihat krista/alex/angelea di final.. tapi apa kan daya terpaksa jugak kan.. so itulah pilihan terpaksa aku. Cuma ikhlas pada raina je.

7 Comments:

At May 7, 2010 at 9:52 AM , Blogger Joey said...

tak aperla..next cycle pilih lagi

jessica satu famili memang cute..hahahaha

 
At May 8, 2010 at 6:01 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ni komen dengki ker ape?
tak suka yer..ada aku kesah?hahahahhaha dah lama tak gaduh ngan ko kan?ermmmmmmm pilihan aku makin meltup dari hari ke hari..ko jgn jeles k....

 
At May 9, 2010 at 6:37 PM , Blogger wan khairy said...

joey- yerp! adat lah.... wink*

dayang- ada aku hairan sgt? tidak ye... x sabar nak party tgk dia tersingkir minggu ni. kah3...

 
At May 9, 2010 at 9:57 PM , Anonymous joey said...

aiyo..tetiba krista menang..opsssjoey

 
At May 10, 2010 at 6:40 PM , Blogger wan khairy said...

joey- kan!!!! nerves je kan.. entahlah.. lantak lah...

 
At May 11, 2010 at 2:45 AM , Anonymous joey said...

err..hahahaha


p/s kalau simone ok sket kot...(matila bias sebab kepekatan warna kulit...hahahaha)

 
At May 11, 2010 at 6:20 PM , Blogger wan khairy said...

sebenarnya tak kisah itam atau putih klu org itu baik! tp slalunya yg pekat hitam legam semuanya buruk perangai.. cam ne nak suka? hurmmm.... makanya mmg tak lah. kah3.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home