America Next Top Model cycle 14

Episode 10 :Ugly-Pretty woman

Tinggal 4 peserta, 2 ke final, 2 tersingkir.. Doa aku harap Raina ke final, yg lain lantak la siapa pun!! kahkahkahkah... Tapi pastinya Krista akan lepas ke final dgn bangganya selepas dia menang lagik cabaran tuk episode kali nie... Adeh* Photoshoot kali nie berkaitan Ugly tapi dalam masa yg sama kena Pretty woman. Susah kan? wink* Maybe ugly dari segi pose, cantik dari segi muka, mungkin pulak Ugly dari segi muka, Pretty dari segi pose! mana-mana boleh... jom saksikan yg terbaik dna yg tersingkir...

Krista - Sememangnya dah diduga terselamat dan akan beraksi di final. Pic diatas cantik, pokok itu ye* kah3... krista punya muka bagik aku boring... cam sama je.... pose maybe melatop. so dia layak ke final kerna dia adalah kesukaan tyra banks.

Raina - Yes! yes! yes! yes! Gembira tak terkata bila tyra sebut nama dia ke final. Perghhh, atleast berbaloi2 aku tgk sampai habis.... pilihan aku dan pheez nie berjaya menepis alex dan angelea. Sememangnya dia lebih layak, kerna dia lebih menonjol sebenrnaya berbanding 2 ekor lagik tue! Dia jugak bole mencabar krista, wlpun cam tahu je kelebihan berpihak pada krista. Tyra jugak maybe pilih raina sbb ramai fan ANTM meminati wanita itu...

Angelea - Kah3, buruk! tue je nak cakap!! apa benda entah... yg bukan2 dia pose. Wawawawa.. Layaklah tersingkir, malas comment sbb mmg tak minat pun.

Alexandra - Si gemok sombong nie pun tercampak akhirnya. YES! mmg party aku malam ni. Tue lah loya ngan raina yg baik hati tue, akhirnya bye-bye la ko... Sesuai tersingkir sbb bagi aku alex x ada apa yg menarik .


Episode 11 : final

Episode kali nie mmg cepat dan berjalan lancar. Semua video2 cycle 14 boleh disaksikan dlm Youtube. Bagus gak cepat, sebab aku dah malas nak tgk sebab cam dah tahu kesudahannya. Cover Girl kali nie terbukti Raina menguasai gelanggang!! Raina nampak muda/fresh/cantik..
Mari lihat photo mereka :

Krista - Nampak tua, tak mesra langsung!! apa kejadah entah!!! aku pun tak paham!

Raina - Fenomena!!! Klu aku pompuan, aku akan beli makeup kali nie. kah3... Raina nampak sgt sweet dan mmg tercampak ke gunung berapi si krista tue..

Runway show kali nie lain skit, lebih santai/hepy/cool/bebas.. luv it!! Mereka panggil 4 yg tersingkir sebelom nie utk join iaitu jess/alex/angelea dan alasia. Nicole winner cycle 13 jugak turut serta!

Raina lebih menyerlah/tinggi dan vouge!! pujik cam mana pun tyra tetap sudah ada pemenangnya!! Tapi mmg terbukti Raina terbaik...

Catwalk Raina x sehebat krista, tapi kawalan catwalk dia lebih baik dari krista. Dia nampak sgt supermodel yg berpengalaman di atas runway.... huhuhuhuhu..

Rangka ayam nie mmg super confident bila catwalk... Mmg cantiklah dia catwalk.. Tapi aku tetap x berminat tgk dia.. sory lah ye... bye.

America's Next Top Model is 'KRISTA'. Yeahhhhh tetiba hepy dan suka! kah3.. Memang dah agak dia akan menang! Tak perlah, walaupun lahir lagik teyona versi 2, Masa depan Raina sebaris dgn Anya/laura dan pemenang2 tempat ke2 yg lain... Tyra mmg suka menangkan yg x seberapa bgus utk jadik bagus. Sedangkan yg sememangnya bagus, senang2 dapat job. Itulah yg selalu terjadi dalam ANTM. Tak diragui lagik... Apa2 pun tahniah raina.

*Selesai sudah cycle kali nie punya ulasan... Aku tak minat lah cycle kali nie, penuh drama dan pilih kasih yg eeeiiiiii 'ketara'. So aku lebih gemar cycle lepas... Nicole chumel naib juara pun baik.. 'Laura'.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home