Bercuti panjang....

ANTM14 selesai tepat pada masanya, makaanya itu ulasan terakhir aku sebelom aku bercuti. Segala aktiviti blog nie akan beroperasi seperti biasa selepas sekembalinya aku pada cuti kali nie. Mengharapkan percutian kali ini aku dapat tenangkan hati/perasaan dgn sebaik mungkin. Byk benda yg berlaku sejak kebelakangan ini... Harapnya inilah terapi paling mujarab utk kehidupan aku. Aku akan tenangkan diri sebaik mungkin, selepas itu aku akan buat keputusan utk segala yg bermain dikepala aku selama ini.... Tak sabar utk pergi bersama2 teman tersyg. Aku harap percutiaan ini antara yg terbaik pernah aku alami. Insyallah*

* Bulan madu aku di bali bertemankan BFF.. aku tinggalkan cinta aku yg tak pasti di Malaysia...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home