kaki wayang

Selepas balik pada bercuti (bali) aku masih cuti, sbb nak rehatkan badan di rumah. Konsep duduk umah klu diamalkan time cuti mmg merugikan, so aku plan nak tengok wayang. Atleast ianya santai dan x memenatkan. Aku dan amal cuba g TGV Wangsa Walk. First time, so nk try gak la ok ke, hauk ke, ado ke! Waktu beli tiket...wowwwww x ada orang (kah3, maybe sebab hari rabu) Bila masuk panggung pulak WOW!!!!! besar! tempat duduk sesangat selesa, cam GSC. Tak mcm TGV kat klcc, kaki aku berlipat klu tengok wayang situ. So memang bole pergi selalu dan nonton di sana. Patutlah Wangsa Walk sesak skg, nak parking pun payah.. huhuhuhuhu...


Aku dan amal tgk cerita A Night mare on elm street.... OMGirls, aku byk tutup mata dan mulut dari buka. kah3. Tutup mata sebab ngeri, tutup mulut sebab takut terkejut dan terjerit. Wawawawa.. sound dlm film nie mmg agak babi sikit. Byk jugak aksi2 terkejut dlm film nie.. Dari mula sampai sudah cerita nie x menghampakan aku.... Mmg ada jer petakanya! Perghhhh, klu ianya terjadi kat setiawangsa, aku la yg mati dulu sebab aku memang tak boleh tak TIDO! kah3... nak selamat kena berjaga.. so mmg tak der maknalah... Aku bagik 4.3 bintang tuk cerita nie. Harus di tonton sebab x rugik pun... Tp nak tunggu DVD jugak bole. Ikut kata hatilah ye.

* Cerita tentang bali akan muncul selepas ini.... tunggu mood dtg je, aku update.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home