Semalam kul 4.30 ptg, aku,pheez dan papa g pv utk tengok citer Iron man 2. Sekali tiket wayang kul 9.30 (adehhhh , aku mmg lemah tgk wayang mlm2) tetambah ahad nie ada AIM dan mentor 4. huk3, melepas!! tapi demi Iron man, maka pengorbanan itu harapnya berbaloi... Tiket dibeli, kami pulang dulu ke umah dari dok mencapap kat PV tanpa berbuat apa2. 8.30 kami gerak ke PV. WoW! jln jem!! mula2 dah feelin g x sempat, tapi demi iron man, kami cari jalan yg x jem... (semuanya DEMI* ni). Kami selamat sampai sebelom muvi start. Yes!! makanya sgt teruja utk melihat setelah pelbagai halangan/dugaan/pengorbanan dilakukan. Sebelom masuk panggung sempat snap pic disebelah, aku suka sbb muka aku nampak kecik pulak.


Cerita bermula.. Wahhh persiapan penjahat itu sungguh menakutkan.. kegigihan nya boleh tahan. WoW musti hebat nie!!!! Bersiap sedialah wahai Iron man. Akan tetapi bila bertarung, yg ado... kegagahan Iron man mmg tak dpt dinafikan lagik.... Lagik pun perlawanan ala2 pra tonton gitu.. so selayaknya iron man menang mudah... Aku terima lagik... Pastu cerita nie melalut2... membebel2... x ada pengisian yg berfaedah selainkan memenatkan otak utk tgk ayat2 sains yg x paham. So diikutkan saja diiringi menguap yg panjang.... apakah babi yg tercipta ini?? (aku mula memaki hamun dalam diri) Sabar punya sabar... ada jugaklah yg buat aku tergelak, tue pun sbb suara pheez gelak kuat!! maka Demi* utk menyokong kwn2 yg tgh gelak, aku pun gelak lahhhh... kah...(sekali je).. Pastu penjahat itu bertekad utk persiapkan diri menjadik lebih kuat, setalah mendapat sedikit nasihat oleh iron man.... Wow!! musti hebat ni!! gigihlah.......tunggu pertarungan itu... Hurmmm bila aksi pertarungan itu berlangsung, yes mmg best dan terasa iron man musti akan cedera parah... AKAN TETAPI....... iron man menjadi HERO cerita hindi yer... terlalu gagah walaupun diserang!!! adehhh* boring!!!! pastu penjahat yg nak musnahkan iron man tue, tumbang dgn lawannya hanya x sampai 30saat. WoW!!! kejadah apakah ini??? makanya aku sifatkan cerita Iron man 2 terlalu gagah tuk ditewaskan, sampai aksinya begitu boring! makanya aku x nak bagi bintang tuk cerita nie.. aku bagi langit je tanpa bintang* Kerna pengorbanan aku sia-sia belaka... ingatkan cinta je sia2, rupanya muvi pun ada yg sia-sia. Eheh, pakej sgt!!

*Bercerita bab cinta, aku rasa dia begitu bermakna bagik aku.. terlalu payah utk aku menolak cinta dia... kerna dia tercipta utk ku... Aku hanya perlu sabar mengharunginya.. jika tahap sabar itu sudah tiada maka berpuas hati sajalah dgn masa yg aku telah perolehi bersama nya... jgn diragui cinta hati ku, kerna ianya tak setanding dgn apa yg kamu beri..

2 Comments:

At May 6, 2010 at 6:14 AM , Anonymous Joey said...

now jessica has been booted out from the competition terpaksalah just tengok ajer hahaha

p/s walaupun pilihan ke2 tetap ada yer..

 
At May 8, 2010 at 6:08 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ermmmm kalau nak tgk cerita ketawa berdekah2 tgk cerita lawak..ini gi tgk iron man lagi nak mengeluh bosan..hidup alex...tetiba masuk ANTM hahahhahahahah...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home