kaki wayang

Cerita nie pheez kata boring!!! Tapi aku tetap nak tgk sebab bagi aku ianya cam menarik... So aku, amal dan jijan( sapa tue?) pergilah nonton cerita nie kat WangsaWalk. Suka TGV situ, besar,cepat dan dekat. hahahahha... Start je citer nie, dah beraksi... i like... X menguap tengok cerita nie... Beraksi je... Walaupun jalan cerita dia bagi aku simple tapi ianya tetap menarik... Disney la pulak kan, haruslah simple dan cool... Aku enjoi sampai habis tengok cerita nie, sampai terpikir kat mana boring nye??????//// Maybe time pheez tengok cerita nie dia datang bulan kot! wawawawawawa.. Aku bagi 4bintang tuk cerita yg heronya sexi... Tapi heroinnya lagik sexi. Aku suka tamina punya bibir dan suaraa.. Adehhhh terasa diri ku berada dlm dirinya.. POOM* berkecaiii...

Cerita yang aku nak sangat tengok..... Makanya aku g tengok ngan reff ari rabu. Hari rabu???? Wan tak keja?? OMG!!! hahahahah... aku keja jer, tapi mintak balik awal, sbb reff cuti.. dan aku nak luangkan masa bersama dia, minggu nie dia cuti sehari je.. Makanya kiranya aku cutilah hari rabu itu.. yelah kul 11pagik dah balik... wawawawa... WangsaWalk jugak lokasinya... Mula2 reff ala2 gedik x nak tengok, takut tak best.. Tapi aku dah yakinkan dia, bahawa citer nie best sgt!! tgk dan hayati je..... Lega aku kerna dia amat menyukai cerita ni. Kan i dah kata best!!!! Cerita percintaan yg bagik aku best utk ditonton.. Banyak sudut2 baru diperlihatkan dalam film ini.... Cantik sgt pemandangan dalam film ini... Aku sukalah film nie... Serius walaupun simple, ianya sgt romantik.. Sory ye aku mmg jiwang! hahahahha... Setianya cinta itu sgt susah dicari zaman sekarang yg selagik boleh TAMAK nak semua. (kan dh kena smash!!) Siapa yg tak setia bolehlah terasa.. kerna itulah dosa korang! Cinta yg suci dicemari dgn nafsu sendiri. Aku bagi 4bintang gak utk cerita nie... Semua pelakon2nya memberi lakonan yg mantop!!!! hukhukhuk.. sambungannya harapnya lebeh kebabommmm...

*Ramai tanya knp blog aku suram sejak kebelakangan nie... Sorylah sebab dugaan idup aku tuk bulan nie sgt mencabar... Sekarang dah ok aku bersemangat utk update. Mmg itulah aku... Harap sinar bahagia ini berterusan bukan sekejap saja... amin.

4 Comments:

At June 11, 2010 at 2:07 AM , Anonymous Joey said...

hahaha

bolehlah budak setan...tapi cam cepat sangat coincidence adegan

p/s wah..dah berdua skrg..hehehe

owh yea..already msg u there on fb...

so nak minta tolong approvekan ler yek..:P

 
At June 11, 2010 at 8:01 AM , Blogger wan khairy said...

owhhh itulah u...... ok2.....

 
At June 11, 2010 at 8:48 AM , Anonymous joey said...

haha..kalau terjumpa sya kat lrt tgh berpeluh2 sebab dah terlambat.. sayalah tu :P

 
At June 12, 2010 at 7:40 AM , Blogger wan khairy said...

hahahaha, baiklah.... tp x slalu tgk org.. tue yg payah... kali nie try arh jeling2 sikit..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home