kaki wayang

Rasanya lama tak tengok wayang... byk muvi aku terlepas dan kena g cari DVD je. Tapi ahad lepas, aku berpeluang tgk cerita Knight & Day. Bersama siapa lagik jika bukan amal. Wangsa walk pilihannya... Tak meletakkan harapan yg tinggi kat cerita nie, sbb citer nie jer x penuh, tue pun 3 dari bawah... mau mendongak sikit..hahahahha. Start je cerita nie ianya sudah mencuit hati and cam eh eh menarik wlpun mendongak! Selepas itu aksi yg dtg tanpa henti dan di selang seli kan dgn lucu yg mencuit hati. Serius ianya sgt best. Lakonan mantap dr Tom Cruise dan Cameron Diaz x perlu dipertikaikan lagik, kecuali Tom Cruise je dah gemok!! hahahaha..

Aksi dalam film nie sgt banyak, kita akan dpt lihat byk manusia yg mati ditembak.. klulah aku ada pistol dan dihalalkan kat malaysia nie, pasti aku jugak dah tembak seseorang (tetiba keluar dr skop penceritaan sekejap) Apa2 pun cerita nie best!! Aksi2 ngeri jugak byk.. huhu..Tak rugi menontonnya.. aku ngan amal tak sangka sgt cerita nie meninggalkan kesan bila keluar panggung... aku bagik 4.2 bintang tuk cerita nie.

* Ramai tak sabar menantikan cerita burung cinta, byk pandaangan positif dan ada satu pandangan negatif, dan aku tahu siapa dia.. aku suka melihat itu kerna ianya akan disampaikan begitu baik utk cerita 'Burung Cinta' nanti... tunggu!!!

2 Comments:

At June 30, 2010 at 4:57 AM , Blogger FirstCallDayang said...

hehehhe..aku pun dah tengok...
best siot...bole ler time tension..amboi..dengar kata tgh marah kat seseorang..yang pastinya bukan aku kan...

 
At June 30, 2010 at 6:48 PM , Blogger wan khairy said...

kan? sgt best!! kelakar!! gelak je..
marah kat siapa? kak nam12 mana bagik tau hang ni?
aku ok je nie....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home