kaki wayang

Semalam selepas habis gym, A&W pergi menonton wayang.... walaupun cerita tue dah lama keluar, aku ngan amal x sempat nak tgk, smlm berkesempatan... penting skali mmg dapat tempat duduk atas... tak sangka walaupun dah lama tanyangan nya, panggung still penuh! Hebat sgt ke cerita ni???// Aku teruja untuk menyaksikannya... Ermmmm permulaannya slow, biasalah bercerita dulu, asal usul kejadian... pertengahannya pun still slow, kejadah apakah ini? kesudahannya habis begitu saja... Hebat kat 'POSE ULAR' tue je! wawawawa.. bagik aku cerita nie sgt biasa.... jln cerita yg lembab membuatkan cerita nie x sesuai di tonton malam2, bole membawa kepada menguap seratus kali... and buat pertama kalinya jugak, aku g toilet masa menonton... ala2 cam x rugi terlepas babak 'bercakap' itu... masuk2 panggung, still bercakap... mmg penuh skrip cerita nie. Akan tetapi semua frends aku dah g tengok, so membebel byk2 pun x guna.. Ada best jugk, but ku harapkan yg lebih... babak bertarung bagik aku cam cepat sgt... ingatkan hebat sgt, sbb kwn2 ckp hebat siap jerit2, terbangun2 time lawan.... bila aku tengok.... Krikkk...krikkk....krikkkkk.... kat mana?? krikkkkrikkkk..krikkkk... ini ke? krikkk..krik...krik.... buta kot! hahahahhaha... Sesuai ditonton oleh kanak2 rianglah cerita nie... pasti mereka suka, bagik aku yg mempunyai kelebihan yg melampau, akan menyifatkan cerita ini biasa-biasa je.


Tak logik pun banyak (kata amal) dan aku setuju... nak belajar kung-fu dgn cepat g berguru dgn En.hAN (jackie chan).. Tapi bak kata pepatah nak seribu daya, tak nak seribu dalih boleh digunakan.. ATAUPUN dimana ada kemahuan, disitu ada jalan. Gitulah!!!! Aku memberi 2.5bintang tuk cerita nie... wink.

*Today genap 3bulan kami berkawan, dia datang meraikannya... Cerita burung cinta terpaksa ditangguhkan kerna penjahat itu seolah2 buta dan bisu. kah3. Apa2 pun masih berjalan cerita burung cinta ini menuju ke .........( isi sendiri)

4 Comments:

At July 2, 2010 at 7:08 PM , Blogger FirstCallDayang said...

aku tahu cerita burung cinta ko mesti ke tong sampah...
*wink
tu lah jawapan untuk isi tempat kosong aku...

 
At July 3, 2010 at 3:59 AM , Blogger wan khairy said...

klu ke tong sampah, yg merana korang gak.. tak dpt tahu cerita yg selanjutnya... baheklah... bunag ke tong sampah*** dush!!!

 
At July 5, 2010 at 5:39 AM , Anonymous Joey said...

aiyo..janganla burung cinta jadik korban cinta plak



p/s still rasa kelakar bila baca burung cinta :lol:

 
At July 5, 2010 at 7:03 PM , Blogger wan khairy said...

nape kelakar pulak?
huhuhuhu..
nama je burung cinta..
realitinya manusia bukan burung.. kah3. Nantikan aja ceritanya

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home