kaki wayang

Cerita nie sgt best! Aksi Angelina Jolie x perlu dipertikaikan lagik... dia mmg sesuai bwk watak cam nie... SEXY. Seperti biasa A&W tengok citer nie kat PV. Jln cerita film nie byk sgt muslihatnya... tapi tetap mudah faham jika tgk sampai habis... Aku suka cerita sebegini... kena sedikit berfikir dan penuh aksi..... Cuma cam tak suka kesudahannya... cam eheh..... ada sambungan part 2 ke? klu tak der cam ne? makanya cam hampeh sikitlah ye...... Serius kesudahan nya aku x berkenan sgt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aku bagik 3.8bintang tuk film ni.


Semalam berkesempatan tgk citer nie kat WangsaWalk. Ramai yg cakap cerita nie x best.... Ada yg kata sgt best..... So aku mmg nak tengok cerita nie wlpun semua org kata tak best! Sbb bagik aku cam best je.... Bila dah tengok cerita nie ternyata film nie BEST! Siapa yg bilang x best tue musti mempunyai masalah jiwa kacau. kahkahkahkah. Tak pun tgh moody masa nengok film nie. Bagi aku film nie senang masuk dalam jiwa aku.. mmg suka cerita2 yg punya kuasa.... selalu berangan punyai kuasa cam tue... mmg jahanam kl aku buat. kahkahkahkah. Jln cerita yg kemas dan mmg menunjukkan jalan ceritanya bakal berlarutan sbb watak2 dlm film nie sentiasa berkembang dan bersambung..... tak dimatikan! Cuma bagik aku budak kecik tue terlalu gah kuasanya, cam x der tentangan sgt!!! Klu part lawan dia dpt tentangan pasti lagik meletop film nie. Maybe tugasan dia bakal lebih mencabar bila part 2 keluar. woooooo sgt tidak sabar ye. Itu je kekuranagn film nie... Tp aku percaya part 2 akan lebih mengganas sbb pihak lawan telah mempersiapkan kuasa yg maha mega (harap lah ye) Aku sukalah film nie, aku bagik 4.1bintang tuk film ni. Tak sabar tunggu sambungannyer.......

* Bulan puasa bakal tiba tak lama lagik.... 'Ramadhan Aku' jugak akan nyusul nanti... nantikan kemeriahnya di blog nie.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home