Ramadhan Aku

Episode : 2,3 dan 4.


Episode 2: Berbuka poser di umah bersama Amal, mira dan syimil (siapa tue? shhhhhh). Teruja sebenarnya nak g pasar ramadhan setiawangsa... akan tetapi teruja itu menjadik kelam kabut sebab nak hujan... Tak sempat nak tawaf 5 , 6 kali... kena terus beli dan balik. Terserempak dengan CECE, haiyoooo muka very the baru bangun tido terus kuar umah g cari bahan utk berbuka. Masham dan sembap!! hahaha.. Aku g membeli dgn mira dan syimil... Amal otw balik dr keja terus ke umah aku. Byk gak la kami beli, seperti biasa mira akan ambik apa yg dia rasa nak makan!!!! tetapi yg dok habeskan kami semua. Ada gak makanan yg aku tak puas hati dgn harganya... Sbb terlalu sikit dan tak logik. Walaupun nak kaut untung di bulan mulia ini, agak2 ler ye...

Pic nie disnap sebelom berbuka ye... lihatlah kuah yg byk, siput sedut yg sedeh sedikitnya!! Berharga RM3. Serius sgt sikit dan tak berbaloi2 dgn harga..... hmmmm..


Episode 3: Berbuka bersama housemate aku iaitu shah bersama adik dan kawan dia sorang. Menu aku hari tue simple jer, iaitu Nasi tomato 2. kahkahkah... 2? hahaha... bersama kebab daging. Sedap gak nasi tomatonya... tapi serius bungkusan ke2 x larat nak telan, dan disimpan makan time sahur (tak membazir ok!) Malam tue cam best2 sikit sebab ada lawatan sambil belajar oleh teeddd* ( suke sgt.. weeee:)

Episode 4: Berbuka bersama family, Yessss akhirnya dapat juga makan menu keramat dari mama aku iaitu, Asam pedas daging!!! Hanya yg pernah mkn je akan tahu kesedapan menu keramat nie... Semua ahli keluarga aku ada, kecuali abg aku dan isterinya x der.. Meriah ok dgn makanan yg sgt byk. Woooooo... yg penting banyak yg habes.. Perot masing2 boleh tahan ye.. hehe... pas habes mkn adik aku yg skg tgh tranning polis ajak g nanyi lagu2 raya.. Semangat tul dia nak raya.... Makanya kami g Ampang park tuk nanyi lagu raya... (awaiii betoiii) Yg penting si tika itu kurus dan hitam ye!!! i like :) hahahahahha.

* Episode 5 akan menyusul, Episode yg syokkkk sgt!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home