Ramadhan Aku

Episode 6: Musa Buffet.

Semalam aku, amal dan eiz berbuka kat luar. Kali nie Buffet lagik... hehehehe.. kami g berbuka kat MUSA tempat pheez bekerja... Dapat berbuka dgn dia sekali. Sebelom berbuka aku dan amal g shopping kat KLCC. Giler lama aku tahan nak shopping, akhirnya semalam dapat gak menghabiskan sedikit duit simpanan aku. hahahahaha.. aku beli kasut lagik!!!! Haiyooo sesungguhnya aku mmg hantu kasut. Kasut kat umah tue pun x terpakai semuanya, nie tambah lagik satu koleksi kasut PEDRO. Huhuhuhu.... Kena beli almari kasut yg baru dan lagik besar la jawabnyer pasnie... Apa2 pun aku puas hati walaupun ada satu lagik kasut aku nak ambik, tapi saiz x der... siot je.. Pas dah beli kasut, aku ajak amal masuk ZARA pulak, dptlh sambar sehelai je baju.. weeeee... kami jln2 klcc sampai 6.30 sebelom g ke MUSA.

Kat sana kami tunggu eiz dan habeeb(saat2 akhir join)... Masuk waktu berbuka, kami pun mknlah selagik mampu. Makanan kat situ semua sedap2.... wlpun juadahnya tak sebanyak kat Corus, tapi kesedapannya lebih bermakna. Sgt puas hati... Cuma klu ganti mee udang tue ngan mee kari lagik ok kot. huhuhu.... Penting skali aku dpt makan pengat durian bersama pulut. haiyoooo sgtlah sedap ye!! 2 kali aku ambik... perghhhh!! mmg dah mengidam lama nak mkn durian ngan pulut, akhirnya termakbul bila g berbuka kat MUSA. Korang g la cuba k... suasa yg nyaman, tempat yg menarik, harga yg murah korang x akan menyesal punye..

* Today insyallah akan jln-jln ke jalan TAR..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home