Ramadhan Aku

Episode 9,10, 11 dan 12

Episode 9: Berbuka dengan ikram, uzair zain dan rakan2 ikram di Pelita KLCC. Weeee, sedap gak pekena nasi kandar. Sup kambing di atas kepunyaan en. Ikram kita. hahahahha.... Selepas makan pening kepala... wawawawawa...

Nasi kandar diatas ini pula kepunyaan saya ler... kah3, ternyata sedap n puas hati dpt makan cam nie..... hehehe, si uzair pulak mkn keow teow goreng.... tp dia cam x kenyang je.. kah3.. Wlpun dia x bagik tau, tp cam terpancar di muka dia x puas mamam. weeee:) Selesai mkn kami pun pulang dgn girangnyer.. Hari tue aku shopping lagik, wlpun dh set dlm otak nak teman ikram je shopping... tp aku yg terjebak dia pulak jd peneman.

Episode 10 : Berbuka di umah en. Eiz. Selepas gym (setelah 2 minggu x g) eiz msg ajak berbuka umah dia.. mak dia masak sedap.. hehehehhee.. Dari aku meroyan berbuka kat umah, apa salahnya aku berbuka ngan dia... Dalam pjlnan pergi ke umah dia, satu sms tersalah send telah masuk ke hp aku, perghhh hmpir langgar tembok aku bila baca msg tue... Tapi sib baik aku kawal sehabis mungkin, Eiz perasan je muka aku x der mood..... tp aku x leh buat apa.... tp sehabis baik jugak cuba utk berlaku normal di depan dia... Malas lah citer bab sms tue... x penting!

Episode 11: Berbuka umah Eiz lagik, kali nie si hazwan dtg ambik aku. Korang musti pelik nape aku berbuka sana jer... alaah umah kami x jauh pun... lagik pun aku berbuka sorang, so berbuka ngan eiz kan lebeh bermakna dan afdal! weeeee:) Hari itu aku mmg haus giler, tekak terasa nak minum air tebu, tp kat umah eiz ada air nenes.. wahhhhhhhh sedap! Selepas berbuka, aku hazwan dan eiz lepak2 sambil pekena kopi o panas( minuman wajib eiz) Mlm tue plak aku lepak kat MUSA sbb si idan dok call suruh dtg... haiyooo malas nak drive ye, tp dr menghadap dinding, apa salahnya skali skala g situ jumpa rakan2 artis yg lain (kan!!) Seronok gak mlm tue, sbb kami bole karaoke bersama2.. ternyata suara aku disukai.. terasa nak rebah je atas stage tu. kah3!!! Paper pun mmg sgt enjoiii... ( semua frendz g la lepak situ, dh ada sisha)dlm kul 2 aku cabott sbb si eiz dok ajak g sahur pulak kat EPL. Pas sahur dan tgk muka eiz aku pun balik zzzzzzzzzzzzzz.


Episode 12: Amal dah balik dari Tehran!!!! seronoknya, sbb dia bawak balik ole2 utk ku. Kami berbuka ala kadar je sbb mlm tue nak g cari baju raya kat ampang park! Murtabak singapore nie nampak je sedap, bila mkn, yg ado sedapnya! Selepas berbuka kami g ampang park, tp kecewa kedai aku cop tue tetiba ilang... mana dia ubah pun x tau... So kami g Jln tar, lg pun dh berberapa mlm x ujan.. so cuaca dah ok lah kot... Alhamdulilah selepas beberapa kali tawaf di situ, kami jumpa apa yg kami mau... Kepenatan itu berbaloi setelah kami dpt konsep baju raya utk tahun ini... Konsepnya ialahhhhh Baju melayu..........(isi sendiri) kah3. Pas shopping kami ke EPL utk sahur..... Wahhhh minggu nie mmg penuh dgn aktiviti.. Sedar tak sedar dah 2 minggu kita berpuasa... cepatnyer..... Tak sabar nak raya pulak ni.... Sbb khabar2 angin dr akak aku, mcm akan beraya kat penang! Andai itu berlaku,wahhhhhhhhhh lagik bermakna raya ku.

* Adoiiiii ANTM dh nak muncul... cam nak bersara dr buat ulasan tuk cycle 15 nie bole ke??

3 Comments:

At August 22, 2010 at 10:18 PM , Anonymous joey said...

lite2 punya ulasan tak bleh gak?\

matila peminat katenyer..hiks

 
At August 22, 2010 at 10:53 PM , Blogger wan khairy said...

haha.. lite2? ke? bailh... nanti buat lite2 lh..

 
At August 23, 2010 at 10:38 AM , Anonymous Joey said...

yeay!

inchek wan sumber antm terbaek..hihihi

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home