Ramadhan Aku

Episode 5 : Madam Kwan PV

Aku dan Reef g berbuka puasa kat PV. Seronok sgt sebab dpt jln2 sebelom berbuka... hahaha.. bukan setakat jln2, malah sempat buat photoshoot. A&W bersama lagik..... weeee:) Kami buat keputusan tuk berbuka kat Madam Kwan. Aku teringin nak makan Char keow teow dia.. perghhh sedapnyer.. Sebelom berbuka aku dan aref jln2 satu PV sambil sembang2 dan dok berangan2.. wawawawawa...

Air pulak Ais lemon tea menjadik pilihan kami berdua..

Reff oder pencuci mulut Banana ais cream...

Aku pulak oder ABC je... tue pun x habes. kah3.

Salah satu photoshoot aku, banyak lagik dalam FB. hehehehe... Seronok gak dapat luangkan masa bersama reff, sbb dah lama x merasai itu.. Selalu jumpa kejap je.. kali nie lama... Pas berbuka kami pun pulang dengan hati yg gembira. Sempat juga survey2 benda yg nak dibeli... huhuhu.. tak sabar tuk shopping....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home