America Next Top Model cycle 15

Episode 2 : Bully & power WORD

Bully word: Giant
Power word: Amazon

Ann - Wooooo melihat si ann nie, kurusnyaa.... rangka ayam. Melihat potensi dia pula tuk hias muka depan Italian Vouge sgt cerah ye... bila dia senyum nampak gigi dia.. aiyoooo mmg giant k. wawawawawa... Cara dia cakap, cara dia jalan ermmmm karam* (bahasa baru utk ANTM15 tuk kali ni). Maybe dia nie boleh buktikan sesuatu.. sama2 kita tggu....

Bully word: Queer
Power word: Free
Kayla - Owhhhh suara dia sexy... kadang2 cam perit pun ada... hahahahha.. tapi aku suka dia. Suka photo dia nie... Mesej yg ingin disampaikan sgt jelas dan terasa.... Aku suka dia... maybe akan menjadik pilihan aku tuk kali nie... Tapi aku hanya akan pilih pas make over. THX.

Bully word: Lanky
Power word: Fierce
Kendal - Pheez dah cop kendal. Tapi sebagai pilihan keberapa aku x tahu lagik.... Aku pun tetiba suka negro pulak tuk cycle nie.... kandal nie manis, cam baik dan mesra mata aku melihat dia.. Tak mcm teyona or krista... termuntah je rasa bila tgk mereka. Ada potensi jugak.. Tapi byk sgt pemenang ANTM kulit gelap yg gelap masa depannya. kah3... adakah tyra berani mampos tuk angkat dia sebagai pemenang?? owhhh aku rasa tak! tapi mungkin boleh bagik saingan dalam ANTM15 kali nie... Klu dia ni betul2 VOUGE n hebat mungkin dia bakal menang.. sebab kaki dia sgt cantik ok.... dan tinggi....

Bully word: Elf ears
Power word: Unique
Lexie - Belom terserlah lagik bagik aku.. tapi mampo memberi saingan tuk kali nie... Ada potensi jugak dia nie.... Pesona dia belom aku nampak.... next.

Bully word: Mutt
Power word: Biracial Beauty
Liz - Maskulin face. Klu dia mampu pelbagai muka dia cerah masa depan dia dalam ANTM kali nie. takut dia hanya mampo buat muka2 jantan.. klu feeling2 ayu musti agak karam. Ermmm sama2 tunggu.


Bully word: Big face
Power word: Big square head
Jane - Unik muka dia..... cuma pose dia yg nie cam ehhhhh karam timbul karam timbul. Tapi aku yakin dia mampu tunjukkan sesuatu.... next!!!

Bully word: Bony
Power word: Slim
Chris - Boring muka2 cam nie.... bersepah kat luar sana... NEXT!!!

Bully word: Oreo
Power word: Nubian Queen
Kacey - Catwalk dia eheh, naima sgt... hahahhaha... tapi muka dia nie cool n Vouge. Nak pilih ke ker? hmmmmmmmm nanti2lah pikir....

Bully word: Casper
Power word: Fearless
Chelsey - Dia nie pesaing bagik aku... Aku suka dia... tapi wajah dia nampak tua..... mampu ke? hmmmmm.... nerveslah! tggu make over!!

Bully word: Stupid
Power word: Undefinable
Rhianna - pose dia kosong!! muka dia karam!! next...

Bully word: Manly
Power word: Athletic
Sara - Muka dah vouge, tapi pose dia karam! motip tangan kat perot tue? lapar? hahahahha, tp dia nie boleh naek dlm ANTM... aku suka muka dia... weeeee.... tggu make over!!

Bully word: Soup cooler
Power word: Luscious lips
Terra - Langsung terkeluar dari tema.... luscious lips?? apa kena mengena nak tunjuk t*t*k? hahahha.... pose dia karam di laut dalam ye..... entah x bertahan lama nie.. korang tgk la...

Bully word: Bucktooth
Power word: Sexy mouth
Ana Maria - Baru nak suruh amal cop, sekali dah tersingkir... ko tak hebat maria!!!! hahahahha.. Feeling je depan juri.. hmmmmm.. ingat dia nie mampu memberi saigan, skali dah terkeluar la. Ish...sih..ish.. tapi mmg dia nie kurus ye, cam org sakit!!!

*Melihat peserta kali nie, pening nak pilih siapa.... semuanya ada kelebihan tersendiri dan banyak yg Vouge dan tinggi... aku rasa cycle kali nie mampu menaikian ANTM kembali... Setelah beberapa cycle tyra asyik dok melahirkan pemenang yg karam di laut sepi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home